Selene Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Har två som jag kan komma på just nu: 1.Jag har tvångstankar, måste kolla minst 50 gånger om jag låst dörren när jag går hemmifrån. 2. och så slänger jag alltid allt på golvet när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Man kan bli blind av Fanta. Hur faen skulle de gå till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 höhö korken far väl upp i ögat om man har skakat den lite :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Det finns något ämne som gör en blind i Fanta, enligt någon forskning. Fast det var säkert bara någon liten chilienare som ramlade olyckligt och petade ut ögat med fantaflaska. Inget illa menat mot chilienare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 brukar "darra" på ögonen bara så där när jag är hemma och har tråkigt och så knakar jag på axlarna (kan göra det hur länge som hälst) typ något jag fått av min farmor :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Jag brukar tugga på skinnet runt naglarna, har oftast sår som svider och jäklas :unsure: Sen så är jag oerhört pedantisk, vill att allt ska ligga på ett spec. sätt, det kan vara typ att sladdar inte får korsa varandra, böcker/tidningar får inte ligga snett massor med smågrejor...Skitlöjligt egentligen. Men det gäller bara på mitt rum ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2006 Jag är grymt slarvig och städar typ aldrig, men när jag väl städar då f*n skall det vara perfekt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Knäcker fingrar och handleder, ibland i armbågarna. Förut brukade jag klösa bort skinnet vid naglarna så det började blöda, men det gör jag inte så ofta nu. Det är skönt att knäcka leder askönt o knäcka leder.skönast o knäcka lilfingret, nacken och ryggen.. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Knäcker fingrar och handleder, ibland i armbågarna.Förut brukade jag klösa bort skinnet vid naglarna så det började blöda, men det gör jag inte så ofta nu. Det är skönt att knäcka leder askönt o knäcka leder.skönast o knäcka lilfingret, nacken och ryggen.. B) <{POST_SNAPBACK}> Fast du kommer ha ett h*lvete när du blir gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 jag vet jag vill sluta..men e som besatt jag måste göra det typ..mitt "ringfinger" e helt förstört redan..om jag stänger handen och öppnar handen igen e det som vanligt men ringfingret typ "laggar" uppåt.. :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 (LillBerra @ 18/10-2006 15:18:42) Knäcker fingrar och handleder, ibland i armbågarna.Förut brukade jag klösa bort skinnet vid naglarna så det började blöda, men det gör jag inte så ofta nu. Det är skönt att knäcka leder askönt o knäcka leder.skönast o knäcka lilfingret, nacken och ryggen.. B) <{POST_SNAPBACK}> Fast du kommer ha ett h*lvete när du blir gammal. <{POST_SNAPBACK}> Säger vem? Vad jag har hört är det mest bullshit att man får superont i händerna etc om man knäcker lederna för mycket.. Det kanske är sant, men lite mer information skulle inte skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 brukar vilja hålla "rent" på all teknik jag har, t.ex min W810i, raderar allt jag tycker jag inte har något nöje av, som jag sen får tvångstankar av och undrar varför jag tog bort de. Samma sak med dator. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.