Hoppa till innehåll

Innebandy


lundquist
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 123
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(The_Dark_Yoda @ 13/10-2006 16:38:43)
(tHOORd @ 13/10-2006 10:38:03)
(The_Dark_Yoda @ 12/10-2006 19:55:25)
(tHOORd @ 12/10-2006 17:19:48)
1. japp, jag spelade cs när jag var yngre. Inget jag sticker under stolen med, och jag tycker fortfarande att det är kul.

2. Hur f*n är mitt beteende tjockt? Är alla som tycker att innebandy är bögigt tjocka?

3. Jag har aldrig sagt att det är något fel med att vara homosexuell, utan jag har sagt att innebandy är en bögig sport. Dvs jag är inte bög och därför spelar jag inte innebandy. Det är alltså en sport för fjollor i mina ögon.

 

Det som är så wierd är att du inte motiverar varför innebandy är så j*vla bögigt. Det är bara en fördom som du har. Precis som att säga att dom som spelar CS är feta datornördar, men du fattade tydligen inte att jag menade så när jag sa att du var tjock. Du säger att innebandy är bögigt, och fjolligt i dina ögon.

 

Fjolligt = Mesigt

 

Alltså tycker du att homosexuella är mesar/fjollor.

Fast nu sa du ju inte att csnördar var tjocka utan just att jag var tjock, vilket inte stämmer. Jag har inte sagt att du är bög utan att jag tycker att sporten är bögig.

 

Precis vad jag tycker, dom flesta homosexuella är mesiga och fjolliga i mina ögon. Och varför är det så? Jadu jag vet faktiskt inte, men man märker helt klart om man pratar med en bög eller inte(I dom flesta fallen).

Jag sa det eftersom du spelade/spelar CS. Men du säger att innebandy är bögigt. Och om du skulle göra en mättning av innebandyspelares sexuella läggning skulle inte det vara fler homosexuella än som spelar fotboll.

 

Men du hade ingen vetskap om att jag spelade cs när du gjorde det uttalandet, och som sagt så lirade jag det när jag var yngre. Nu får du läsa mina inlägg o tolka rätt. Jag har inte sagt att ALLA som spelar innebandy är bögar, jag har sagt att SPORTEN är bögig/fjollig/mesig etc., dvs inte utövarna. Mu1991 är inne på rätt spår.

Din avatar verkar vara lite CS:ig därför sade jag det. Men innebandy är inte bögigt/fjolligt/mesigt etc. Hade du spelat hade du antagligen haft en annan uppfattning.

Nej den är inte så "CS:ig". Din avatar verkar ha lite långa öron och grön är den också, då har du alltså långa öron och är grön?

 

Jag har lirat innebandy, och kul är det faktiskt. Men som sagt, bögigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va f*n e det som e så j*vla bögigt!!!Innebandy  e en lika tuff sport som fotboll,j*vla cs:nörd.Hade du spelat ordentligt hade du kanske fattat det. trögo

 

Men när du blev tacklad försökte du väll headshotta dem med klubban som en avp elr??j*vla rasist

 

Oj nu har jag verkligen trampat på någons ömma tår. Tål du inte att någon kritiserar den sport du utövar eller? Du ser inte mig gå i taket för att du kritiserar cs, undra vad det beror på... Och hur menar du att jag är rasist?

Redigerat av tHOORd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

va f*n e det som e så j*vla bögigt!!!Innebandy  e en lika tuff sport som fotboll,j*vla cs:nörd.Hade du spelat ordentligt hade du kanske fattat det. trögo

 

Men när du blev tacklad försökte du väll headshotta dem med klubban som en avp elr??j*vla rasist

 

Alvarligt talat så är det inte så alvarligt ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snälla, alla bara slutar bråka nu, vi har fått veta att thoord tycker innebandy är bögigt, att the_dark_yoda gillar gröna män med öron och xeller inte gillar att man förolämpar innebandyn, men skit i det nu, anrs kan ni fortsätta över pm,

 

vi ligger iaf 4 i vår serie, va ligger ni i er ? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

32 mål???? Förålt, men vi har släppt in 6 mål under fyra matcher, varav fem i samma (då det blev lika). Vi har ett jättebra försvars spel (och det säjer jag inte bara för att jag är back... :P) Men vårt lag äger! :D

Redigerat av Tox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...