ajar Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Call Of Duty 3! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Zelda oot är rätt överskattat men ändå köpvärt, Majoras mask är enligt mig bättre, där kommer det sidofigurer somo ofta knippas ihop med mig och 0014 här på fuska "tael och Tatl". Även Supermario spelen (alla) är underbara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 September 2006 Rapport Dela Skrivet 27 September 2006 Zelda oot är rätt överskattat men ändå köpvärt, Majoras mask är enligt mig bättre, där kommer det sidofigurer somo ofta knippas ihop med mig och 0014 här på fuska "tael och Tatl". Även Supermario spelen (alla) är underbara. jag gillar oot mer because på majoras mask har man tidspress på sig rätt fet men ändå sånt hatar jag =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 super smash bros om det går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Det återstår att se vilka spel de har att erbjuda. Antagligen kommer vi inte få några av RARE-spelen vilket är en enorm förlust av klassiker som jag skulle vilja köpa, t.ex. Donkey Kong-spelen och Banjo-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Eftersom det är svårt att säga vilka som kommer att bli aktuella för nerladdning så är det svårt att ge några bra tips. Men klart Zelda spelen om de finns tillgängliga och Mario 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 (redigerat) om du vill ha ett spel med bra fantastisk grafik köp star wars battle for naboo Jag har aldrig hört talats om Star Wars Battle of Naboo. Vart köper man den? :rolleyes: Redigerat 29 September 2006 av splintercell987 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 finns nog bara begagnat på ebay eller nått, det är ju till N64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Glömde säga: SM64, LoZ: OoT, LoZ: MM, SSB. Jag tror inte att Resident Evil 2 kommer, men om det gör ska du ladda ner det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Om Rare spelen inte kommer, kommer då inte Diddy kong Racing komma!!? :cry: Men det borde ju det, för det e väl nintendo som äger spelen?! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 Även Supermario spelen (alla) är underbara. Inte _alla_ ... Om du nu inte gillar Mario's Missing, haha värdelöst spel xD Eller hmm 64 spel... Banjo kazooie var ju kul, hmm vad fanns det mer för bra. Kommer inte på något mer :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 super smash bros om det går Det går. Wii kommer göra möjlighet att ladda ner dem mest bästa och klassiskaspelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg