Gäst Tomatketchup Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Lär dig spela instrument och gå ut på gatan och se för jävlig ut samtidigt som du spelar.Kan väl tjäna ungefär 10 kronor på en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Lär dig spela instrument och gå ut på gatan och se för jävlig ut samtidigt som du spelar.Kan väl tjäna ungefär 10 kronor på en dag. 10 kr??? LOL du menar väl typ 100 lr nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Nja, det blir inte så värst mycket iaf. Men förmodligen mer än 10... Knappast värt det tyvärr. Jobbigt, och så tjänar man rätt uselt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Jag brukar bränna runt 12-13 tusen varje månad på typ....hmm inget, jag vet allvarligt talat inte hur pengarna försvinner, men dom gör det snabbt iallafall. Jag dumpar alla mynt jag får tillbaka när jag köper något i en skål och på en månad blir 700-800 ungefär. Men att ha 700-800 kr i mynt suger balle och man orkar aldrig åka o handla för dom. Jag brukar kasta ut mynt på min tomt istället. Så om du åker hem till mig och letar lite på min tomt så kan du nog tjäna ganska mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Jag brukar bränna runt 12-13 tusen varje månad på typ....hmm inget, jag vet allvarligt talat inte hur pengarna försvinner, men dom gör det snabbt iallafall. Jag dumpar alla mynt jag får tillbaka när jag köper något i en skål och på en månad blir 700-800 ungefär. Men att ha 700-800 kr i mynt suger balle och man orkar aldrig åka o handla för dom. Jag brukar kasta ut mynt på min tomt istället. Så om du åker hem till mig och letar lite på min tomt så kan du nog tjäna ganska mycket pengar. haha ungefär som hos min kompis dom har ca 200 spänn i mynt som ligger utspritlite över allt i rummen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 att sluta äta godis kan nog vara svårt... men om man köper för mycket TV/Data-spel så kan man ladda ner (laglit) online spel på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Du kan ju till exempel... Tvätta familjens/släktingarnas/grannarnas bilar. Köpa godis på ÖB så blir det billigare. Eller skaffa en riktigt vacker spargris som inte går att öppna utan måste slås sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 (redigerat) Du kan ju till exempel... Tvätta familjens/släktingarnas/grannarnas bilar. Köpa godis på ÖB så blir det billigare. Eller skaffa en riktigt vacker spargris som inte går att öppna utan måste slås sönder. Göran Persson är en riktig bra spargris. Med det är lite svårt att slå sönder haha. Han är inte vacker precis. :visslar: Redigerat 19 September 2006 av DarkZtorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Du kan väl hjälpa till hemma lite,klippa gräset och städa och sådana enklare saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.