Ravenger Skrivet 17 September 2006 Rapport Skrivet 17 September 2006 jag har just klarat VDO, och har fyra octoliths, fast jag kan fortfarande bara se fyra ställen att landa på. Vad ska jag göra nu?
Kuzune Skrivet 17 September 2006 Rapport Skrivet 17 September 2006 Varje planet har 2 Octoliths, alltså ska du till första banan igen. Men nu har du antagligen mer vapen än första gången och det finns många dörrar du kan öppna med dem.
Ravenger Skrivet 17 September 2006 Författare Rapport Skrivet 17 September 2006 tack för svar :D men ska jag ha Shock Coil innan jag drar första banan igen? för jag har alla förutom den...
Kuzune Skrivet 18 September 2006 Rapport Skrivet 18 September 2006 Nej, tror inte man behövde Shock Coil i första banan.
Ravenger Skrivet 30 September 2006 Författare Rapport Skrivet 30 September 2006 man kan ju få alla hunters genom att scanna dom när man möter dom eller också vinna över alla hunters i wi-fi. Kan jag få banan Dubliette om jag vinner över nån på den banan?? (undrar detta därför att jag inte vill slösa tid i SP) tacksam för svar!
Larath Skrivet 30 September 2006 Rapport Skrivet 30 September 2006 (redigerat) man kan ju få alla hunters genom att scanna dom när man möter dom eller också vinna över alla hunters i wi-fi. Kan jag få banan Dubliette om jag vinner över nån på den banan?? (undrar detta därför att jag inte vill slösa tid i SP) tacksam för svar! tror inte det, jag spelade mot min kompis på den och jag vann men fick den inte + du måste klara sista bossens andra fas för att få banan och för att få 100% så måste du klara den med ju, sådet är inget tidssöls. Redigerat 8 Oktober 2006 av Larath
Ravenger Skrivet 1 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 snyft kommer aldrig att få dubliette
Hajen Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) Du hittar shock coil på första banan när du kör den för andra gången (alltså letar efter planetens andra oclith) Redigerat 1 Oktober 2006 av Hajen
Ravenger Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 (redigerat) hm undrar hur man ska ha en CHANS av Gorea? :P ( jag är på gorea nu ) Redigerat 8 Oktober 2006 av Ravenger
Larath Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Skrivet 8 Oktober 2006 hm undrar hur man ska ha en CHANS av Gorea? :P ( jag är på gorea nu ) båda gorea formerna är lätta, se bara till att du inte går på mitten golvet under första formen och skjut på han med det vapen som är han svaghet för tillfället.
Chainsawkitten Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Skrivet 11 Oktober 2006 Jag brukar använda vanliga simpla Power Beam. :P
Rekommendera inlägg