Gäst Janaz Skrivet 17 September 2006 Rapport Dela Skrivet 17 September 2006 (redigerat) vet att det finns en del inlägg om pengar men den här gången rör det sig om att tjända dem! EDIT: oj drygt inlägg :unsure: !! sorry... Capt sand: ja det kan man säja Redigerat 18 September 2006 av Janaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Vadå? Ska man säga lösningar till att få tjock plånbok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 18 September 2006 Rapport Dela Skrivet 18 September 2006 Jag antar det, sälj tonvis av skit till folk du känner o så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Det är ju bra :P Men det är synd om man inte har några :( Jag vet bara att man kan sno en 20 lapp någon gång av morsan xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 bästa sättet att käna pengar är väl inte att spendera pengar eller? annars är det väldigt svårt, vill också gärna ha ett jobb så att jag kan käna några stålar men vi får nog vänta till vi blir vuxna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Jag delar ut tidningen, det går jättebra! Det minsta jag kan tjäna på en vecka är 66kr, kanske inte så mycket, men hitils så har jag känat över 2500 spänn totalt. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Det är ju bra :P Men det är synd om man inte har några :( Jag vet bara att man kan sno en 20 lapp någon gång av morsan xD Att leva så där är patetiskt. Varför sno från sina föräldrar? Dem som hjälper en och överleva.Jag föreslår att sammla in alla pantburkar på en påse. Sammlar du in i typ 3månader så kan man få 300krungefär. Jag fick en gång typ 700kr. Det var i december då man drack mycket julmust :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Du som är 12 år kanske kan klippa gräset, klippa häcken, diska, dammsuga, skura, putsa fönster...finns en massa förslag men det var dom idéerna jag kom på lite kvickt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 19 September 2006 Rapport Dela Skrivet 19 September 2006 Själv jobbar jag på min morfar's café (men han är bagare) och tjänar 50:- i timmen, där. Den här sommaren tjänade jag 4500:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Kolla om din skola har något att erbjuda på sommaren, jag jobbade själv på skolan och mlade och tjäade ihop ca 2500:- på 3 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 (redigerat) fniss jobbar hos pappa, i sommras jobbade jag 80 timmar å tjänade 5000 spänn =D Redigerat 20 September 2006 av lövet_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 September 2006 Rapport Dela Skrivet 20 September 2006 Några fler tips, till exempel vad du kan hjälpa till med hemma: Klippa gräsmattan Dammsuga huset/lägenheten Posta brev åt dina föräldrar Plocka ut och sätt in i diskmaskinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.