maaakus Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 mega99 kunde du inte låta några vara nåt som mellanting mellan staff och vanlig medlem. typ som inte så högt som staff men inte så lågt som medlem? :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 hur kommer jag till den där öknen alla snackar om?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 Öknen finns nära första staden om du går in i CC (serverkrahs fixas strax) så kan jag visa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spyro Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 (redigerat) varför kan jag inte logga in?? det gick nu:) Redigerat 29 September 2006 av spyro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 30 September 2006 Rapport Dela Skrivet 30 September 2006 (redigerat) Vi(Snarare, jag, Bonzai och Mega) har gjort ett staff rum som alla mods, Mappers och dev's får vara i. EDIT: Vi håller på med en värld till alla 100+ level chars: Här är en Smygtitt http://i113.photobucket.com/albums/n201/CraP0/lv100.jpg EDIT: We have had a hacker on the run! He used a tool that makes him run very fast . And made the game chrash just when I was about to ban him. And the second time I was mapping so i was not able to ban him before he left. His name is: 3l3ctric His Accountname: darzak If anyone see's him report that to Mega, me(PoisoN), Kevve or anyother staff member. Thank you Skrev samma på CC's forum så lika bra att kopiera det och klistra in istället än att börja översätta.. Redigerat 2 Oktober 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 (redigerat) kan jag få bli mapper :huh: när det ändå behövs så... (?) men isåfall vad e mapper reglerna? Redigerat 1 Oktober 2006 av Janaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 jag var förut i lvl 18 men nu är jag i lvl 16, när jag loggade in förra gången. Det var också mycket coins som saknades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Nehe ja tänkte spela men ja skulle göra en gubbe me de står bara: Sorry. The online registration feature isn’t ready yet and might never be. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 1 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2006 Ja på Centrycraft.co.nr, Du ska registrera dig på själva spelet inte på hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Sidan är offline <_<.. Kul att du startat CC igen i alla fall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Läsen alla! Men nu är det ett himla åsk väder över skåne så servern kommer kanske vara lite offline :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Vad går spelet ut på då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.