Gäst Janaz Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 spelet har börjat hacka för mig. det stängs av var och varannan minut för mig och så står det att den miste kontakt med servern. <_< du får ej skriva med bokstäverna ÅÄÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 (redigerat) spelet har börjat hacka för mig. det stängs av var och varannan minut för mig och så står det att den miste kontakt med servern. <_< Kan det vara för du skrev Å, Ä eller Ö?Så var det iallafall för mig. (Ändrat)Sorry att jag skrev det igen såg inte att det redan kommit upp. Redigerat 22 September 2006 av marz231 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 mega93 är det du som är admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 det är ju han som gjort spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Nu harj ag lagt ut Centrycraft på flera topsidor som ni märker om ni besöker hemsidan http://www.centrycraft.co.nr. Hoppas ni gör detsamma och reklamerar! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 (redigerat) Såg det! Nice. Nu ska vi bli världens topp och ta över Maplestory plats :medieval: Redigerat 22 September 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 Tråkigt och oväntat: Janaz vill inte hosta Centrycraft längre :cry: Jaja, får väl försöka hitta nån annan som kan hosta servern... Men tills dess så.. Ja, jag kanske skulle kunna hosta ibland på kvällarna men inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 (redigerat) jag vill jag vill jag vill men kan inte.... :( kan hosta men då kan jag inte hosta varje dag sådär en gång varanan månad blir det jag inte kan hosta. om ni kan leva med det så e det kanske ok? Edit: kasnske inte direkt varanan månad men ungefär Redigerat 23 September 2006 av Janaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 22 September 2006 Rapport Dela Skrivet 22 September 2006 den va inte uppe idag när jag provade 22.35 synd :( ville prova lite grejer på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Kan vem som helst hosta eller finns det vissa krav? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Kräver att man har Windows, och att man har datorn på 27/7(Kanske något mer mega?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 23 September 2006 Rapport Dela Skrivet 23 September 2006 Att man inte spelar spel som cs och andra tunga onlinespel på datorn, därför skulle det vara bra om man hade en dator som bara står på ändå,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.