rillez Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 min lille brors lärare är ju för f'n helt dum hon bröt min arm! :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 (redigerat) Min svenskalärare Ulrika är snäll och lär ut bra men hon är riktigt elak mot en kille i min klass. Hon ringde hem till honom bara för att han glömt sina böcker i skåpet. SO-läraren är typ likadan. Ola heter han, han är typ hur schysst som helst mot alla som gillar hans ämnen och tvärt om. Är en riktigt dålig betygsättare, även om man har alla rätt på hans prov får man bara -MVG. Redigerat 13 Mars 2007 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Man kan inte få mer än MVG, och om man får alla rätt på proven så tycker jag att MVG är ett ganska vettigt betyg att ge eleven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Min syslöjdslärare är riktigt jobbig, seg som tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Min träslöjdslärare är inte någon bra lärare, för han hjälper bara vissa! (Alltså inte mej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Har inga dåliga lärare på min skola. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaphone Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Vår svenskalärare, är helt jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 hade en feminist lärare som hatade mej för jag har brunt hår.. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 27 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2007 alla lärare utom bild läraren, Micke :D Så j##la skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 har ändrat mig alla lärare är dåliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 det finns en lärare på min skola som stinker armsvett så in åt helvette! (som tur är så har jag inte han i nått ämmne) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Vi har en på våran skola som heter Karin. Jag skulle fixa ljudet på 6b:s dator idag för det kom inte ut ur dom stora högtalarna, så sa jag typ: så nu ska jag fixa det här. Då sa den j*vla käringen: NEJ! Det tror jag inte du kan... Då kollar jag i datorn om hon kopplat rätt då ser jag att ljud kontakten sitter fel. jag kopplar in den rätt och hela 6b skriker whoo (Och Karin är dataansvarig på våran skola) hon typ ska ta hand om datorerna när dom andra fröknarna har problem elller något :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.