Amaeli Skrivet 26 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 (redigerat) Varför inte? Jag tycker inte man ska få tjäna FM eller rank på detta forum om den kommer då det blir barnsligt enkelt. Det ska vara typ som ett gf förutom att det kanske kan vara med på inläggsmätan om inte det är en bra idé så strunt i det ochså. Jag vill bara ha tillbaka lekarna. Redigerat 26 September 2006 av MascarPone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Om man nu vill göra lekar kanske men kunde kunna göra en knapp där det står:Lek istället för Posta Nytt Ämne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 bara och bli med på ett gruppforum. och jag tycker man ska kunna skirva i ett gruppforum även när man är varnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Det är väl inte för mycket begärt att leka lite? Jag håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Vadå bara gå med i ett gruppforum great_Gonzales? Jag och alla andra GF ägare, har inte råd att köpa nya medlemmar för 5 tusen hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 ok jag tänkte inte så... det är väl en bra ide. men alla säger ju att allt segar ner sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 (redigerat) Jag tycker att det är bra att det inte finns några lekar. Vill man leka, då kan man alltid gå med i ett gruppforum eller skapa ett eget. Man får ett seriösare intryck av sidan, om det inte finns några spamlekar. Om ni vill leka, gör detta på ett seriöst sätt och gör ett rollspel, där man skriver mer än 5 rader per inlägg. :) Redigerat 26 September 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Väldigt seriöst intryck det är nu när Admin tar bort forumlekar för att man kan få lite extra rank för det. Byt namn till "www.forum.rankfixation.se" om rank är så viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Tycker inte det. Forumlekarna leder till att t.ex 2 kommer överens att dem ska sammarbeta för att dem ska få fuskamynt. Som på now playing tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 (redigerat) Väldigt seriöst intryck det är nu när Admin tar bort forumlekar för att man kan få lite extra rank för det. Byt namn till "www.forum.rankfixation.se" om rank är så viktigt. Hur kul är det med flera tiodal trådar som innehåller flera hundra sidor? Det är bara en massa onödigt spam. Redigerat 26 September 2006 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Jag är väl inte den som håller till vid forumlekarna. Men jo, man borde ha en avdelning som inte påverkar varken fm eller fuskaranken. ;) Håller med dig, men då kan man räkna med att sidan blir segare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 Detta har tagits upp innan och det här är som sagt ingen lekstuga. Leka kan man i så fall göra i gruppforum om man så önskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.