KVAB Skrivet 29 September 2006 Rapport Dela Skrivet 29 September 2006 (redigerat) Alla jag känner kan byta mellan dom olika Mario-gubbarna (Eld-mario och grod-mario t.ex.), men inte jag! Vad ska man göra för att kunna det? :( Redigerat 29 September 2006 av Cuba Cola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Du måste ju först ha grejerna, sen i menyn tryck x eller y Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Du måste ju först ha grejerna, sen i menyn tryck x eller y Jaa Rätt !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Vilka "grejer" snackar ni om??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Vilka "grejer" snackar ni om??? :blink: För att kunna bli grod-mario måste man ha en groddräkt För Att bli eld-mario måste man ha en eldblomma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 (redigerat) Ja, men det ska gå att trycka på SELECT-knappen och byta mellan grodmario å eldmario å alla andra mario-gubbar! Alla jag känner kan det! :huh: Redigerat 7 November 2006 av Cuba Cola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apparat1230 Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jag har hört det också. Det är något cheat som jag inte vet hur man gör. Sorry... :) //Apparat1230 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Visste inte det, men jag hittade det här på GameWinners.com Change forms: Press Select while playing a normal game to change into different Marios or Luigis (Mushroom, Fire Flower, Super Leaf, Frog, Tannokie and Hammer Brother). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Jamen det funkar ju inte!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg