Gäst QuikSilver Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Det är vell ett Playstation 3 spel? Nej, jag tänker inte köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Det kommer komma till xbox 360 också Quiksilvret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Men asså... Alla spel till ps3 är har säkert värkligen het grafik xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Assassins creed hade jag lätt köpt om det varit ett multiplattformsspel. Om det bara kommer till ps3 så tyvärr, nej jag kommer inte skaffa det. Det är Nintendos konsoler för min del samt PC då såklart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 (redigerat) Assassins creed hade jag lätt köpt om det varit ett multiplattformsspel. Om det bara kommer till ps3 så tyvärr, nej jag kommer inte skaffa det. Det är Nintendos konsoler för min del samt PC då såklart Det ska komma till X-Box 360 också, men Wii får "bara" ett Prince of Persia. Redigerat 6 Oktober 2006 av Kabby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 6 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 :zzz: Precis som filmen visar!!! Det komme till 360!!! 100 procent säkert rykte!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Det kommer komma till xbox 360 också Quiksilvret Men jag tänker inte köpa xbox 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 7 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Ska köpa det till pc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Ja har läst om spelet och sett bilder och sånt och nu när jag såg videon vill jag bara ha det ännu mer! Det verkar skit kul men komm ju bara till Ps3 coh xbox-360 och de konsolerna kommer jag inte att köpa. Inte på ett tag iaf. Men m det skulle komma till PS2 skulle jag köpa det :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 ska köpa en ps3 och Assassin´s Creed är ju ett måste! det e klart man köper det :kung: tror inte att det kommer till xbox 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Oj jag köper ps3 så kommer jag lugnt införskaffa detta spel. Det verkar ju svingrymmt! Asbra grafik, bra spelupplägg och en trovärdig handling! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 ska köpa en ps3 och Assassin´s Creed är ju ett måste! det e klart man köper det :kung: tror inte att det kommer till xbox 360 Det är redan bekräftat att det kommer till 360 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg