Dave37 Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 när man gör missing no. fusket kan man möta: missing no. i lvl:arna: 0, 80 och 100 nånting. snorlax lvl. 141 golbat lvl. 128 samt dom senaste vilda pkmn man möte innan fusket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Mitt tips är och öra med ett party som innehåller. Blastoise. Raticate Fearow Raichu Kommer inte ihåg dom två pokemonen jag brukar använda länge sen jag spelade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 både raticate och fearow är normal pkmn. bättre är det att ha: Blastoise dragonite snorlax articono alakazam Raichu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 (redigerat) när man gör missing no. fusket kan man möta: missing no. i lvl:arna: 0, 80 och 100 nånting. snorlax lvl. 141 golbat lvl. 128 samt dom senaste vilda pkmn man möte innan fusket. Men lol går Snorlax och dom som är över 100 upp i lvl så går dom ner till hundra igen Redigerat 3 Oktober 2006 av Mini_Sweety Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 när man gör missing no. fusket kan man möta: missing no. i lvl:arna: 0, 80 och 100 nånting. snorlax lvl. 141 golbat lvl. 128 samt dom senaste vilda pkmn man möte innan fusket. Nää det gör dom inte.Varför skulle dom göra det för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 joo, det gör dom, för när dom får nån experience så "går dom upp", men eftersom dom inte kan gå upp mer så åker dom ner till Lv.100 igen! :cry: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 joo, det gör dom, för när dom får nån experience så "går dom upp", men eftersom dom inte kan gå upp mer så åker dom ner till Lv.100 igen! :cry: :( Nää dom stannar på den lvl dom kan inte gå ner i lvl omöjligt.Men åter till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 både raticate och fearow är normal pkmn. bättre är det att ha: Blastoise dragonite snorlax articono alakazam Raichu Kom på en till jag brukar ha det är machoke har aldrig lyckats fått machamp. Normal pokemon är bra tycker jag. Fearows peck brukar funka bra i dom flesta situationer och raticate med sin hyper fang. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) Det är lättare att bara gå till Viridian staden och säga till gubben som fångar Weedle att man har bråttom och flyga till Cinnibar ön och simma på högra sidan så att man möter MissingNo. :meddum: Redigerat 5 Oktober 2006 av splintercell987 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 både raticate och fearow är normal pkmn. bättre är det att ha: Blastoise dragonite snorlax articono alakazam Raichu normal pkmn och grass är dom sämsta typerna. peck är ingen normal attack utan en flying attack. hyper fang är väll kanske den ända bra normal attacken. normal mot sten, det är allt jag har att säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 både raticate och fearow är normal pkmn. bättre är det att ha: Blastoise dragonite snorlax articono alakazam Raichu Som du kanske vet, är det inte många som är sten typ.Gräs typer är också bra enligt mig, även om ganska mycket är super effective. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 men när det väl är sten är det inte skoj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg