Gryphon Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Läste på en sida att det kommer ut "super smash bros DS" det är inte sant,va? Eller... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 tror inte det, Wii versionen är ju inte klar äns men det var en bra idé! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Jag tror inte det, (har också hört det) men man får ju alltid hoppas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Visst skulle det vara kul om det hænde,men som jag brukar sæga(som jag aldrig har sagt tidigare): Om det ær en sida som sæger det,ær det troligast inte sant,fast det finns ju ett undantag om Nintendo sjælva skriver det sjælva..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
parmsib Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Prenumererar på nintendo magazin, men har inte läst något om det men......... (om det kom vore det en dröm) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Prenumererar på nintendo magazin, men har inte läst något om det men......... (om det kom vore det en dröm) Japp, helt plötsligt hade man vaknat upp och blivit megalessen för att det inte var sant... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Jag tror knappast det kommer. Om ingen har märkt det, så finns inte alla knappar på GCkontrollerna på DS, så det är en väldigt liten chans att det kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Den enda knapp som inte finns är ju Z, så kontrollerna skulle nog inte vara ett problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Sen har ju DS touch Screen också som säkert skulle användas på ett bra sätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 8 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Japp... jag såg en bild på omslaget på nån sida också men alla sa att den var fejk :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 ni kan ju kolla på jump superstar som är ett typ melee spel :D ganska roligt iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Skulle varit väldigt roligt om det kom ett till DS....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg