Siyuro Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 Om tex en kompis har laddat ner ett PS2 spel och bränt det på skiva måste jag då chippa min PS2:a för att spela det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2006 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Hmm farsan sa att det var ett företag i Örebro som chippar ps2 jag ska snart chippa mitt det kostar typ 1000kr att göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Om tex en kompis har laddat ner ett PS2 spel och bränt det på skiva måste jag då chippa min PS2:a för att spela det? hahahahahahahahhaahahahaha var har du vart hela livet? hoppas du inte var seriös med din fråga hahahaha svaret ä JAAAAAAAAAAA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Så nu har är mitt chipat:D Ska testa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Rensat på onödiga/aggressiva inlägg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paraliiito Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 (redigerat) ja det kan du göra Redigerat 5 Oktober 2006 av Paraliiito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Äh, orka ladda ner spel. Är man en riktig gamer köper man minsann de i butiken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nisen_cool Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 DU kan köra utan.Det brukar jag göra men den brukar hacka.Och trögt så chipa om du vill det finns såna företag som brukar chipa ps2. PS.De kostar ca 900kr att chipa :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Wohoow det funkar nu, jag har 34 olika brända spel som har legat och ruttnat :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dalman Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Men visste du att man kan anmäåla dom som använder brända spel? det är olaglit att bräna spel från datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Det är inte olagligt att bränna spel från datorn dalman, men det är olagligt och sälja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg