ajar Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Skulle det varit olagligt hade nog de flesta datorföretagen blivit stämda för ett bra tag sedan. ;) Man kan ju säga att man tjänar på att chippa men själv köper jag hellre min spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Men dom brända spelna jag har har jag fått av en kompis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 men vart har du varit i livet om det var en seriös fråga så är svaret ja såklart :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 om man nu måste chippa för att spela brända spel, varför funkar då dom köpta spelen :huh: (dom är ju också brända) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Vad snackar du om? Dom köpta spelen är inte brända. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jo på sätt och vis är dem väll ändå det. Eller? Jag vet då inte hur man tillverkar spel då så... Skulle va kul om nån kunde fixa en länk om hur dem gör tv/data spel :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 det går att spela brända spel utan att behöva betala tusen kronor men e det nyare så kostar det ca 1000 kr. :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg