Gäst Umbreon_Moon Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Jag undrar om det är nån som håller på med Monsterkort, skulle va kul om nån gjorde det!! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 4 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2006 Vad är monsterkort för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 antar typ Pokemon, Digimon , Yugi-Oh osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Nej, det gör jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Jag gör!!! XD :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Jag gör!!! XD :cool: Vad betyder "XD" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Vett ej vad det är + XD är en smilies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2006 Jag gör!!! XD :cool: xD är typ en gapskrattande min? :P och nej, håller inte på med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 (redigerat) Jag undrar fortfarande, trådskapare, var är du? :P Om det nu är som kycklingen där uppe sa, så har man ju lite magic-kort... och pokemonkort. xD Redigerat 7 Oktober 2006 av Moberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Nja, jag har inte monsterkort, men faktum är att min lillebror har. Jag hade iaf Pokemon-kort för 3 månader sedan, men min lillebror fick allt....:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Kanske Umbreon_Moon skulle försöka förklara sig bättre vad han /hon menar för monster kort, antingen: Pokemon/Yu-gi-oh/Magic, m.m eller Monsterkort: en kubb där man kan vara med och sammla på fakta kort om allt från T-rex till hundar som tar up historiska händelser, vad de äter, hur de ser ut och så vidare och så förvrängs allt så att alla rovdjur ses som hemska monster. (sån reklam för monsterklubben brukar kunna dyka upp så länge det finns ett barn i familjen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 7 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2006 Vad gör man med monsterkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.