Mezox Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Men om detta är en bug så kan det väl inte bero på om man använt Mystery Gift eller inte osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 13 November 2006 Rapport Dela Skrivet 13 November 2006 Det är ingen bug.Det fungerar hur bra som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 hur får man mysteri gift?jag tror jag hade den förr,men jag använde den aldrig. ;) (jag har börjat om) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 hur får man mysteri gift?jag tror jag hade den förr,men jag använde den aldrig. ;) (jag har börjat om) gå in i en pokemon mark och tryck på papret sen skriver du link thogether with allsen sparar du och startar om sen har du det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 ok! :cool: vad gör den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag tror mystery gift är ett hold item. tror den förstärker vatten typer elr attacker elr ngt. rätta mig om jag har fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Mystery Gift är väl att man typ kan få vad som helst (item)eller? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 någon som vet?? till 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 Jag klickade på mysteri gift,det gick inte. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 (redigerat) jag vet til 100% du måste ha en kompis med mystery gift sen ska du ha en speciel sak på gameboyen kommer inte ihåg vad den heter men i alla fall ni ska ta gameboyarna när varan och trycka på A samtidig på mystery gift.sen kan man få mystick ticket eller aoura ticket eller andra saker :D så det var det Redigerat 16 November 2006 av viko550 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 OJOJOJ! Du menar adapeter som man får när man köper FR/LG!! Grymt bra,jag ska själv göra det också. btt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ilovecheats Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 :o det är det enda. :o BTT(första gången jag säger det till mig själv. :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg