Gäst DonKeN Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Bara för att jag skrev ett tips så betyder inte det att jag gör det. Och jag tror inte man blir ett gatubarn för att man är hemma EN dag från skolan... Men det är mycket man missar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 GUD! Haka inte upp er så mycket!. Och Dark Yoda, jag har haft ETT stavfel... Jag skolkar aldrig, har alltid varit en pluggis <_< Och man missar inte mycket på en dag, kanske lite, men det kan man ju ta igen... :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Om man planerar och tänker innan man går hem: Jaha, vad ska jag ta med mig nu? Och sedan raskt hem och gör läxorna, då missar man inga. Och med tanke på att du är 13 år så är det inte mycket läxor att tänka på. Jag går i 9an och vi har inte mycket läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 GUD! Haka inte upp er så mycket!. Och Dark Yoda, jag har haft ETT stavfel... Jag skolkar aldrig, har alltid varit en pluggis <_< Och man missar inte mycket på en dag, kanske lite, men det kan man ju ta igen... :angry: Men gud, vad tjänar man på att stanna hemma någon dag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Som sagt varför inte göra skiten istället. Ni har inte ens mycket att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 varför inte hoppa av skolan istället? Skolan är till för sånna som inte har annat för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 ett tips är att stoppa upp fingret i halsen så kräks man & får vara hemma :visslar: gjorde det en gång av en annan anledning men jag fick iaf vara hemma från skolan ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 http://www.fuska.se/forum/Tips_Pou_Saker_F...a_l-t62158.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Men orka göra sånt där för att slippa skolan..Jag har inget tips om att slippa skolan men orka spy med flit .. Ibland kan det hända att jag inte pallar med skolan men tanken på att missa skolan en dag, och ligga efter och vara tvungen att göra massa saker som man missade gör mig illamående så jag går ändå .. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Ett annat tips är att luta sin panna mot ett element i ca fem minuter. Då blir du varfm och ber din mamma/pappa att känna på din panna och säja att du är sjuk ;) Ohh det ska jag prova tack så mkt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Alltså varför vill du ge tips till folk som kanske vill få en bra utbildning och bra framtid. Håll luffarplanerna för dig själv tack! Om han nu vill bli en luffare så förstör inte hans drömmar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 Då behöver han bara hoppa av skolan så inte skattepengar går till en skolkare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.