SwedenRockz Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jo om du vill va hema från skolan så ska du andas så mycket du kan i din kude för då blir du varm och då tror din mamma eller pappa att du har feber. Öh Vill du att jag ska skriva tack för tipset eller "Knäppt" <_< Råd: Gå till skolan och lär dej något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 Med tanke på din stavning verkar det som du har varit hemma ganska många dagar från skolan. helt rätt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS_Player Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 GUD! Haka inte upp er så mycket!. Och Dark Yoda, jag har haft ETT stavfel... Jag skolkar aldrig, har alltid varit en pluggis <_< Och man missar inte mycket på en dag, kanske lite, men det kan man ju ta igen... :angry: Om man kan ta igen det så blir det väl ännu jobbigare, då är det väl lika bra att vara i solan ... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Åh shit... Jag får vara hemma om jag vill ändå liksom... Så jag orkar inte slösa tid med att vara hemma faktist... Även om skolan inte är ett så tryggt ställe för mig så gillar jag att vara där... Jag är bra i skolarbetet säger lärarna men jag gillar det ändå inte Och det kan vara rätt det där som Ubmerm moon eller vad han heter.. Det finns många tjejer som är söta/snygga.. Men jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Men man blir väl bara varm i ansiktet eller? Om man tar tempen så spräcks lögnen. ^^' Om dom känner på pannan och den är stekHet tror jag inte att dom använder tempen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Jag brukar aldrig ljuga om saker för att stanna hemma. Jag har stannat från skolan kanske 1-2 ggr för att jag inte nån lust alls över huvudtaget. Men jag sa det till min mamma och hon sa ok. Jag gillar inte att ljuga för min mamma heller. Och palla ta igen saker i skolan sen, det är fett jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Jag vet ett bättre tips , Se till o få gjorda dina lÄxor , jag är ingen världsmästare på det men jag försöker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Det är ju bättre att gå till skolan än att sitta hemma. Vet att jag inte är bäst på att stava fast om man inte kan stava "hemma" så är det bäst att du går till skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Jag Skolkar bara om det skulle bli absolut nödvändigt tex inte pluggat till ett prov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Nödvändigt att skola...Då kommer dom bra ringa hem och man får dator-Förbud i nån månad xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 (redigerat) Jag Skolkar bara om det skulle bli absolut nödvändigt tex inte pluggat till ett prov. Jag tycker att det där är "fegt". :P Redigerat 20 Januari 2007 av SpoWn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Vadå sitter man hemma då och pluggar hela dagen då? Knappast att nån gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.