Gäst OneDream Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 tror att det blir 4-2 till Anaheim. trott det HELA tiden.. menmen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Jag hoppas på affe men tror dock att Anaheim tar hem det. 4-3 vorde roligt med lite spännig i sista matchen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 1 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2007 Philadelphia.Men jag ville att colorado skulle vinna för jag hattar Petter forsberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Ottawa reducerade!.. skit också.. .visserligen trodde jag de skulle vinna senast (som det blev) för att sedan förlora två raka... Hur som helst. Ny match i natt. svårt att tippa, men hoppas att Anaheim tar det här nu... 3-2 till Anaheim. Påhlsson och "the finnish flash" x2 målskyttar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 4 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2007 Svårt val nu. Jag hoppas på Affe och Ottawa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 5 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2007 (redigerat) 3-2 till Anaheim haha! Allt går som tippat... Rätt resultat men fel målskyttar, nöjd endå :kung: I morn så tar Anaheim hem det! Väntar dock med tips förrän imorn. B) Redigerat 5 Juni 2007 av Reger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 8 Juni 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2007 Fy f*n vad less jag är. Ank j*vlarna vann :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 anaheim vann.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 11 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2007 Ja det var skönt att Ankorna vann. :) Tycker ni att dem var värdiga vinnare då? Tycker jag iaf, dem har gjort en toppen säsong, rakt igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Philadelphia flyers !! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 Hejar egentigen på Red Wings men tråkigt att Ottawa förlorade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.