Sharzor Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Bara jag som tycker att fuska börjar bli tomt? "81 Besökare just varav 6 är medlem på fusk!" wow det är ju riktigt KASST! Själv är jag inte heller så aktiv pga det är så mycket småbarn som skriver om sin ålder, spammar ner forumen och och mobbar folk som har fel (enligt dom..) ska ta ett exempel: runescape123 säger sig vara 15 men har själv sagt han är 13.. riktigt duktig att göra trådar hela tiden (kan ha skärpt sej nu..) det finns fler... Vet inte riktigt vilket forum det ska vara i men tror det är det här ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Håller med om att det är tomt här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Det är mycket tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 11:53:56 = alla är i skolan... Kom in på kvällskvisten istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Just nu 273 besökare varav 46 medlemmar inne på Fuska.se! 15.26, grymt bra.. vänta framåt kvällen. Det är inte alls tomt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Jag fattar inte varför all är inne på natten. Vid klockan 21 brukar alla komma in, men då spelar jag ju Xbox. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freexen95 Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Jag har ingen aning om det är tomt... blev medlem för några minuter sen. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Detta är ingen hemsida med överdrivet många besökare så som Hamsterpaj. Men jag tycker bara att sidan blir mysigare då, om ni vill att sidan ska få fler medlemmar, använd extralänken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 (redigerat) Men Dolphin jämför inte en stor hemsida som hamsterpaj med en lite mindre som fuska.se. <_< Jag tycker det inte är så tomt här. Några är alltid inne. :) Redigerat 13 Oktober 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 Tomt, här. Nej du, det är inte sant det. Du kollar vid fel tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 9 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2006 200 pers varav 46 st är medlemar alltså 46 pers på forumet.. det är lite. ser nu att det är få igen inne "64 pers 9 medlemmar" väldigt lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkAngel15 Skrivet 10 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2006 Kl. 07:21 39beökare varav 10 medlemmar. Det finns alltid en inloggad eftersom jag loggar aldrig ut härifrån. Och då finns det ju alltid en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.