ELF Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Vilken spegel då, eller är det alla speglar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Det är en spegel i ett badrum precis i början när du landat på mars och går runt lite. Då kan du gå in i ett badrum med en enda stor spegel. När du kollar på dig själv i spegeln så händer typ något. kom inte riktigt ihåg, var ett tag sen jag spelade. Men iaf, sen om du går nära toaletterna, så hör du viskande ljud som låter skitäckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 precis men monstren måste ha kommit ifall det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Haha, tur att inte jag hörde det. då hade jag krossat data-skärmen eller något. haha :P :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 En annan rolig sak är att i början så kan du gå in till ett cafe rum där marinerna sitter och fikar. Sen finns det en arkad maskin bredvid som du kan spela på, där du slår ner en kyckling. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 jupp fast det finns ju ingen utmaning i det men att döda kycklingar med händerna blir aldrig tråkigt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Exakt. (: Jag fann mig i att spela det arkadspelet om och om igen. Så många gånger så att jag glömde bort att Doom 3 fanns :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Arkad spelet är gjort från Doom1 eller 2. Det var lite synd att jag fick veta det där om spegeln. För jag blev inte rädd, jag såg knappt vad som hände. Han blev väl lite fulare bara? Har Doom gått och blivit ett dagis nu? Jg hörde en röst i går som sa: -Over here. -They took my baby. Nu ska man leta bebisar också :P SKÄMT ÅSIDO Undrar vad det är för röst man hör och som alla andra har hört som jobbar där... jag ska klara ut spelet, installera Expansionen och sedan modda spelet så att man kan köra COOP. WEEEEEEEE Det här har jag längtat efter. Jag har väntat på ett sånt här spel som är lite läskigt. Man blir skrämd någon gång ibland när man inte är berädd men måste ändå fortsätta för man vil veta vad som händer och det är så PIIIP skoj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 18 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Jag hörde en tjej som sa follow me. så såg jag blodspår som att någon gick mot en port som inte jag fick upp. scary! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Det var där jag ungefär slutade spela. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Det är inte så läskigt! finns värre :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 18 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2006 Läskigt och läskigt. Det är ju inte så att man e rädd efteråt, men om man sitter och spelar och där bara hoppar fram nånting och man har ganska högt ljud när man inte e berädd så kan man hoppa till :P // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.