lundquist Skrivet 13 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Snälla, sluta bråka om det. Som det låter så var det tjejen som började reta honom, men skit samma, de sämsta som hänt mig är troligen att jag glömde mina vantar när jag var ute o cyklade så jag frös xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 vi är uppdelade i 3 grupper på matten lätt medel och svår det var några klantar som gick vilse på orienteringen så lätt och medel gruppen i mattae fick sluta men vi som var i svår fick sitta kvar och arbeta i nästan en timme :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 nån modd kan låsa nu för nu är det lördagen den 14:onde xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Inget specielt, den 13:de har varit lika förjävlig som alla andra dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Spillde röd färg på mina dyraste jeans :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Nej jag hade inte otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 (redigerat) Well, min ökenråtta började må skit och dog dagen därpå. Annars var min dag jättelyckad. :] (omg jag är skillad som skriver efter tre dagar samt drar upp tråden igen :zzz:) Redigerat 16 Oktober 2006 av Sherikan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 (redigerat) *Intressekluben antecknas Riptos svar* Bte, dagen har varit skit i dag Klassens mest störande blattetjej kallade mig tjockis och tandställningsfjant idag, jag sa emot med blattehora osv Hon skvallrar till någon kurator och jag får all skit Vill bara slå ihjäl henne. På slutet av skolan så missade jag bussen, så nu sitter jag på en fritidsgård och halvlipar. >.> Ska jag ta det ositivt eller negativt, tro? Anyway, det där med fredagen den trettonde är väl bara ett påhitt för att skrämma små barn, ungefär som att Jorden skulle gå under 2000. Redigerat 16 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Många anser att fredag den 13:onde är deras lyckodag själv anser jag att all av det är trams, man har varken tur eller otur mer än vad man vanligen har på andra dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Tja,jag hittade en tjugolapp,mer kommer jag ej ihåg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Fredagen den 13 är en otursdag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.