Gäst Sandkaka Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Då chatten har samma regler som forumet tycker jag det är lite konstigt att påhopp o dyl "tillåts" där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Herregud. Fixa er respekt pojkar. "Chattgänget" är mjuka människor, förr i tiden spelade vi internetminigolf varje kväll och pratade i ventrilo, och långt innan tidens begynnelse, då världen började handla om Elite Chattare och amerikansk hiphop så hängde Horulf-gänget ihop, och det är det bästa som hänt mig på cybern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Det är ju i princip omöjligt att bli respekterad där.... >_> Jag är nog en rätt gillad kille på forummet, men såfort man éntrar chatten blir man ju helt impopulär om man inte väljer att smöra häcken för er moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Hatad av dom bästa, älskad av dom sämsta kanske... Då får du väl ge upp eller göra ditt eget chattgäng. Du ska inte tro att du här i världen kan få en plats i varje ställe, väldigt få personer kan smita in på många punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Där slog du huvet på spiken, Salzis. *host*NF,Burken,Noname,0013*host* Jaså, så du nämner mig vid namn?Vad jag vet så har inte ens jag snackat med dig när du kommit in... Så hur kommer det sig att jag är "kaxig" osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Nejdå, du gör bara sånna här -.- till varenda sak jag har att säga. Slasktratt@ bra poäng där, men nej jag har nog inga direkta ovänner på forummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 (redigerat) Där slog du huvet på spiken, Salzis. *host*NF,Burken,Noname,0013*host* Vad har jag nu gjort då? >_> Själv ser jag 'Elite chattare' som en kul grej, jag blir ju f*n inte kaxigare bara för en sådan sak. Redigerat 14 Oktober 2006 av Burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Mascarpone, jag har aldrig varit emot dig. Men gänget du har som CG, Fusion, Bloodman, Ripto är också väl kaxiga och blir värsta tjuriga för det har hänt något otrevligt era vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 14 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Ja, vi är ju faktiskt lite bättre än alla andra så vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Jag blir otrevligt mottagen i chatten jag också, men nu har jag struntat i den. Så fort jag kommer in och säger "hej" får jag ett svar som typ: "sätt på din mamma" eller "sug k*k" Vilket man kanske inte vill ha som svar. :S Men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 15 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Hej hopp alla snälla barn! Ville bara fråga om någon annan än mig känner sig lite ute i chatten? Såfort man chekar in, mötts man av otrevliga kommentarer och folk som anser än mindre önskvärd som chattare. Chatten börjar mer och mer likna en liten sten, ingen kommer in där förutom "eliten", och stenen låter inga främmlingar ha en chans att éntra. Vad tycker ni, och vad kan man göra åt detta? För jag tror många inte är så mycket i chatten pga av detta... Jag besöker aldrig chatten, men det är dåligt om det är som du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 15 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2006 Där slog du huvet på spiken, Salzis. *host*NF,Burken,Noname,0013*host* Burken, dig lade jag in bara för att du var Elite chattare, dåligt av mig ska genast ändra, men ni andra har faktist vart en aningen bitska. Donken, Jag gillar mina kompisar, även om det kanske är som ni säger att många har mycket emot dom, så tror jag inte jag har någon ovän här. Jag är inte bara med dem, även med Zwailon, KazeN, Nico, Berra osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.