Zerp Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Förra onsdagen, på svt. Något ur program som hette Krokodill (fråga inte). Nåt inslag i det programmet som heter Banderoll och där spelade vi våran roll genom att göra en låt om de äldre. det var inte direkt mitt val att göra något sånt, men vad f*n. Kul var det ändå. Har en låt till jag kan ladda upp, om det behövs. Fast den har en ganska crappy kvalite på sig. De två som är uppladdade är studioinspelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Sköna låt Zerp. Jag känner igen Krokodill, det är väl typ ett ungdomsprogram eller liknande? Synd att ja missa de, skulle vart kul o se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 http://rapidshare.de/files/37246493/Basshu...emix__.mp3.html Direkt länk men WTF :P (inte så skill än förresten :( (om jag orkar så kan jag ladda upp fler låtar (har egna som jag gjort själv oxå :P) Bra jobb. Vilket program använde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Har det inspelat på sån där kasettvideo. Kan kopiera över till dvd och lägga över det på datorn. Så kan hela fuska få se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Gör det tack. (: Skulle va kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Ex-band: Impulsive Halvår sen det här spelades in. Försök att ignorera sugigheten, det går ibland. Vi var med på tv för några dagar sen också, om ingen märkte det. Riktigt bra dedär.. jag gjorde nån låt i våras/sommras nån gång..får se om jag hittar den..isf så lägger jag upp den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Jag tycker sisådär om trumkompet på A Lifetime. Det skulle varit bättre ifall virveln träffar rakt på. Men riktigt skön röst var det. :o btw, Ex-band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2006 Pulpen: Med Ex-Band så tror jag han menar att det var hans band förut, men nu har dom kanske splittrats eller inte gör låtar mer eller nåt. w/e ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Lyssnade på Stockholm Rain lite, och det låter bra :) Dock var den kanske lite enformig, men den va ändå bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 (redigerat) Svar på Cooliz: Fruity Loops Producers Edition Förresten http://www.soundclick.com/bands/arnesson gå in där å lyssna på music som jag gjort :P Redigerat 20 Oktober 2006 av Kyle_Katarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Ex-band: Impulsive Halvår sen det här spelades in. Försök att ignorera sugigheten, det går ibland. Vi var med på tv för några dagar sen också, om ingen märkte det. Trevligt värre, synd bara att inspelningen är hyfsat kass... fixa en bra mixer på en sissådär 32 kanaler, micka upp hela trumsetet och lajna bas och gitarr direkt om ni skulle spela in något igen så kommer det bli skitbra! Hade varit kul att höra live, skulle nog ha låtit rätt schysst. @Ytterman, lite speciellt ibland men jag gillar det bestämt! :) Här hittar ni lite smått och gott jag har gjort. Mest eJay dock så inga skitproffsiga beats precis men ändå... http://www.niclas.olofhson.com/sida/gjort/musik.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Ex-band: Impulsive Halvår sen det här spelades in. Försök att ignorera sugigheten, det går ibland. Vi var med på tv för några dagar sen också, om ingen märkte det. So long var nice :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.