DarkAngel15 Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Jo hej! Det var en som addade mig på msn, och då frågade jag han om han var medlem här då sa han, att han var en av dom 30 första på sidan då frågade jag vad han hette man det ville han inte berätta, då sa han att han visste en hemlighet om fuska.se som han visste om, så admin kickade han och tog bort han från fuska.se rensade alla spår om han. Han sa en sak innan han blockade mig, att det var en sak som Raptoc gjorde i sin press så att därför han har så mycket fm, men Raptoc slutade med det eftersom att det var för risken att bli upptäckt var stor, men han sa att det fanns en till hemlighet om fuska.se så därför blev jag lite nyfiken.Han sa även att Raptoc visste om den hemligheten. Snälla Admin/Raptoc vad är det. Är detta en myt eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Vet inte.. tror att det är påhittat :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 (redigerat) Shit, låter lite invecklat för att va påhittat.... Redigerat 16 Oktober 2006 av Umbreon_Moon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Det där rimmade! :) 30 första medlemmarna?Finns de någon av de 30 första medlemmarna som är avstängda?f*n,var inte Goldstar eller vad fasiken han hette en av de 30 första? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Kanske han var. :0 Men allvarligt, det skulle inte förvåna mig om det handlade om något lösenord. Fast då skulle ju admin bara ha ändrat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 (redigerat) Äsh, orka bry sig jag fick massor av Fm av Spidey som han då hette. Varför tar alla fuskamynt på blodigt allvar, använd dom till något kul istället för status. Redigerat 31 Oktober 2006 av MascarPone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 en myt... Och admin har nr 2. jag tror inte att han visste vad internet var när fuska fanns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Man kan ju undra hur han fått över 400 000. Har han sms:at så är han antagligen riktigt rik i verkligheten, är det ett fusk så ska han bli avstängd tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Är inte Raptoc bror med Zwailon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 (redigerat) Jag har också hört det, och om det nu är sant är det ett ganska konstigt sammanträffande eftersom Zwailon också har väldigt mycket FM. Redigerat 16 Oktober 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Om det är sant, så kan man fråga Zwailon, han kanske vet. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2006 Jag kan "fusket" för att få mycket FM. Det är så j*vla lätt, och så jäkla effektivt. Dock är risken att bli upptäckt alldeles för står.:/ (Observera att jag har "bara" fixat 3000 FM via "fusket".) ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.