TheOne Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Skrivet 16 Oktober 2006 Jag har hamnat i ett litet dilemma här. På den ena sidan har jag ett speel som jag vet är bra för att jag hat alla föregångarna.(Quake) Eller Doom 3 en ny klassiker enligt speltidningarna, vilken borde jag köpa,förklara varför. Citera
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Skrivet 16 Oktober 2006 tycker quake 4 mer action i det, Doom 3 var bara en tafflig visning av motorn, inte läskigt och tråkigt quake 4 är större snabbare och roligare + jäklans bra multiplayer. Citera
Outsider Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Skrivet 16 Oktober 2006 Tja,Quake 4 har ju hamnat lite i skuggan av Doom 3 men du kan ju alltid testa doom 3 demon...finns på doom3.com Citera
Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Skrivet 16 Oktober 2006 Jag har hamnat i ett litet dilemma här. På den ena sidan har jag ett speel som jag vet är bra för att jag hat alla föregångarna.(Quake) Eller Doom 3 en ny klassiker enligt speltidningarna, vilken borde jag köpa,förklara varför. Båda :gitarr: För att du har båda ;) (båda spelen e väl från sammaskapare) KÖP BÅDA ;) Citera
CeZ Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Skrivet 16 Oktober 2006 Ska du skaffa Quake 4 tänk på att ha en REJÄL dator, 4,2 GHZ Pentium 4. Dock tar det mindre på AMD. Citera
rikke Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Skrivet 16 Oktober 2006 otrevilg :angry: tycker att foom börjar bli liite gammalt å har hört mkt bra om quake Citera
LillBerra Skrivet 16 Oktober 2006 Rapport Skrivet 16 Oktober 2006 Quake 4 Singleplayer suger stenhårt. Däremot är Multiplayern rätt så skön att spela med kompisar. Jag skulle dock rekommendera Doom 3 om du vill ha ett nervkittlande Singleplayer spel. Sen finns det också en expansion till det. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.