Hoppa till innehåll

Lost


Shaddy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tror du jag är helt naiv eller? Det klart det handlar om pengar. Men jag trodde bara att Lost's skapare hade lite mer än det i åtanke.

 

Jag menar, de kan väl inte tro att de fortfarande kommer ha lika mycket tittarsiffror efter 9 säsonger?

 

Klart skaparen bara hade pengar i åtanke, allt annat vore naivt att tänka.

Det är inte konst för f*n, komersiellt som f*n. Dock väldigt underhållande.

 

Om det inte blir så att tittarna försvinner efter nästa säsong så kanske de försöker en säsong till, sen är det väl förmodligen slut. Om tittarna är kvar till en nionde säsong är det klart det kommer mer, tills tittarna försvinner eller att författaren inte pallar mer.

Redigerat av citrusfrukt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Palla bråka om huruvida det är 100% kommersiellt eller om det finns något mer bakom alltihop.

Den var menat att den här diskutionen skulle handla om Lost, inte om männen och distibutörerna bakom det.

 

Feeett, du hade kunnat avslutat diskutionen när du ville men du ville leka coola snubben och bjäbba emot, så är det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså vad är det med dig? Försöker du vara kaxig bara för att du är två år äldre eller vadå?

Bara så att du vet så biter inte sånt på mig.

Okej, så jag trodde att skaparna bakom serien hade något mer i åtanke än pengar, som till exempel entusiasm för sitt arbete. Att de kanske ville skapa något mer än bara ännu en serie fylld med klichéer och sånt. Så vadå? Tror du jag leker cool genom att säga vad jag tycker?

Isåfall borde du städa lite i skallen, coola snubben.

Redigerat av Jayzmo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså vad är det med dig? Försöker du vara kaxig bara för att du är två år äldre eller vadå?

Bara så att du vet så biter inte sånt på mig.

Okej, så jag trodde att skaparna bakom serien hade något mer i åtanke än pengar, som till exempel entusiasm för sitt arbete. Att de kanske ville skapa något mer än bara ännu en serie fylld med klichéer och sånt. Så vadå? Tror du jag leker cool genom att säga vad jag tycker?

Isåfall borde du städa lite i skallen, coola snubben.

 

Nja, inte direkt jag har faktiskt knappt kollat vem jag diskuterar med eftersom det faktiskt kvittar.

Bara för att serien inte är fylld med klyschor betyder inte det att de inte bara är ute efter pengar, right? Det som är originellt&bra säljer och det visste förmodligen författaren också. Det var väl typ såhär: "Shit, sunset beach tappar tittare, vi måste hitta på något nytt grabs!". Lost är tamefan inte ett konstverk, författaren hade bara en vision och ett syfte. Pengar&kändisskap.

Du får säga vad du vill, men det jag syftade på var väl mer om du ville hålla tråden "ren" från sånt här så kanske du inte borde börjat diskutera från början.

Jo jag vet, jag är cool.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillade Lost väldigt mycke den första säsongen för då var allt lite mystiskt och spännande men allt har dragits ut så enormt att det inte är ngt spännande längre och det blir bara fler och fler frågor kring allt. Och det jobbiga är ju att man vet aldrig när det kommer att ta slut för så länge serien fortfarande är populär så kommer dom att fortsätta att spotta ur sig säsonger för att tjäna så mycket pengar som möjligt. Vilket leder till att vi fortfarande kommer att sitta och titta på Lost om fyra år och då är det inte säsong 3 utan säsong 30.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...