ajar Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Han som skrivt manuset måste vara ett geni! Spännande, sevärt avsnitt nästa vecka enligt hallå'an i TV4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 (redigerat) Tror du jag är helt naiv eller? Det klart det handlar om pengar. Men jag trodde bara att Lost's skapare hade lite mer än det i åtanke. Jag menar, de kan väl inte tro att de fortfarande kommer ha lika mycket tittarsiffror efter 9 säsonger? Klart skaparen bara hade pengar i åtanke, allt annat vore naivt att tänka.Det är inte konst för f*n, komersiellt som f*n. Dock väldigt underhållande. Om det inte blir så att tittarna försvinner efter nästa säsong så kanske de försöker en säsong till, sen är det väl förmodligen slut. Om tittarna är kvar till en nionde säsong är det klart det kommer mer, tills tittarna försvinner eller att författaren inte pallar mer. Redigerat 22 Oktober 2006 av citrusfrukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 22 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Palla bråka om huruvida det är 100% kommersiellt eller om det finns något mer bakom alltihop. Den var menat att den här diskutionen skulle handla om Lost, inte om männen och distibutörerna bakom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 22 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2006 Palla bråka om huruvida det är 100% kommersiellt eller om det finns något mer bakom alltihop. Den var menat att den här diskutionen skulle handla om Lost, inte om männen och distibutörerna bakom det. Feeett, du hade kunnat avslutat diskutionen när du ville men du ville leka coola snubben och bjäbba emot, så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 (redigerat) Asså vad är det med dig? Försöker du vara kaxig bara för att du är två år äldre eller vadå? Bara så att du vet så biter inte sånt på mig. Okej, så jag trodde att skaparna bakom serien hade något mer i åtanke än pengar, som till exempel entusiasm för sitt arbete. Att de kanske ville skapa något mer än bara ännu en serie fylld med klichéer och sånt. Så vadå? Tror du jag leker cool genom att säga vad jag tycker? Isåfall borde du städa lite i skallen, coola snubben. Redigerat 23 Oktober 2006 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Asså vad är det med dig? Försöker du vara kaxig bara för att du är två år äldre eller vadå? Bara så att du vet så biter inte sånt på mig. Okej, så jag trodde att skaparna bakom serien hade något mer i åtanke än pengar, som till exempel entusiasm för sitt arbete. Att de kanske ville skapa något mer än bara ännu en serie fylld med klichéer och sånt. Så vadå? Tror du jag leker cool genom att säga vad jag tycker? Isåfall borde du städa lite i skallen, coola snubben. Nja, inte direkt jag har faktiskt knappt kollat vem jag diskuterar med eftersom det faktiskt kvittar. Bara för att serien inte är fylld med klyschor betyder inte det att de inte bara är ute efter pengar, right? Det som är originellt&bra säljer och det visste förmodligen författaren också. Det var väl typ såhär: "Shit, sunset beach tappar tittare, vi måste hitta på något nytt grabs!". Lost är tamefan inte ett konstverk, författaren hade bara en vision och ett syfte. Pengar&kändisskap. Du får säga vad du vill, men det jag syftade på var väl mer om du ville hålla tråden "ren" från sånt här så kanske du inte borde börjat diskutera från början. Jo jag vet, jag är cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 snälla sluta bråka nu annars låser de tråden.. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 (redigerat) Visst, det kanske var dumt att dra igång en sån diskution. Men nu blev det så. Så kan vi lägga ner nu? Redigerat 23 Oktober 2006 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Jag gillade Lost väldigt mycke den första säsongen för då var allt lite mystiskt och spännande men allt har dragits ut så enormt att det inte är ngt spännande längre och det blir bara fler och fler frågor kring allt. Och det jobbiga är ju att man vet aldrig när det kommer att ta slut för så länge serien fortfarande är populär så kommer dom att fortsätta att spotta ur sig säsonger för att tjäna så mycket pengar som möjligt. Vilket leder till att vi fortfarande kommer att sitta och titta på Lost om fyra år och då är det inte säsong 3 utan säsong 30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 engelska versionen har det bara visat 1 säsong ju? + är anndra nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 de har blivit helt wierd nu när de är vid the others :S, inte lika bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Det jobbiga är, att jag såg inte första säsongen så jag fattar inte ett piss från dom nya avsnitten. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.