Gäst Sandkaka Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Av någon anledning fungerar inte färgerna i mitt Photoshop 7.0. Allt blir svartvitt, alltså i gråtoner. Nu har jag även lyckats trycka bort Layer rutan och jag kan inte hitta var jag får tillbaka den. Hjälp tack? :) /Sandkaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Hmm, ta en titt på "view" och kolla om du har ändrat något där. ;) *Vem är det som har anmält ditt inlägg och varför? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Hehe, du har nog kommit åt så du bara använder grå toner , byt till RPG- färg på egenskaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Tror inte att du är intresserad av mitt svar på grund av textfärgen men ändå. För ditt första problem gör så här: Gå till BILD-->LÄGE -->och ändra till RGB-Färg Ditt Andra problem: Gå FÖNSTER--->LAGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 eller på engelska blir det, image>mode>RGB Color Window>Layers ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) Detta kanske inte har nått med tråden att göra men varför använder du inte Adobe Photshop CS2 9.0? finns 1000 mer effekter o mkt mer Ytterman: Nej precis, det har inget med tråden att göra så då behöver du inte skriva. Redigerat 25 Oktober 2006 av Ytterman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Är Photoshop 7.0 bra och ''lätt'' att göra avatarer och sånt på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 ja det är det fast du gör inte världens snyggaste bild på första försöket ^^=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Window>Workspace>Defualt Workspace återställer alla fönster, till sina ursprungliga platser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 för bara layerpaletten tryck F7 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.