admin Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 Ladda ner här (Svensk version): http://www.fuska.se/filarkiv/index.php?action=file&id=861 En hel del små nyheter men annars som innan ungefär. Dock tycker jag det känns som det går betydligt snabbare och surfa med den. Vet dock om det beror på webbläsaren eller något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 så bra ^^ fast jag tror redan att jag har det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 (redigerat) 2.0? på firefox hemsida så finns det bara 1.5 testade det ser inte så stor skillnad, det går nog snabbare än det andra. Kanske lite brunt men man kommer väll in i det Redigerat 24 Oktober 2006 av Janaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Snyggt! Det känns faktis som det går lite fortare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Är det den här versionen som ligger bakom reglen för namneffekterna? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 De satt och väntade med att släppa den till IE7 släpptes verkar det som. Äsch, Internet Explorer och Opera är mina favoriter ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Alltså Microsoft tror att deras IE 7 kommer slå alla Firefox webbläsare tills vidare men dem lyckas ju aldrig. Mozilla är betydligt mer snabbare på att uppdatera sina webbläsare, IE 6 uppdaterades inte får sedan 2002. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 IE gör så jag tappar kontakten med mitt trådlösa nätverk hela tiden. Firefox funkar perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 SO WHAT. jag har safari på min mac Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 OJ j*vlaR! :o Jag fixade 2.0 plus en DownloadThemAll-addon! Den laddade alla bilderna på Newgrounds på mindre än en sakund!! Annars brukar det ta ungefär 6 sekunder! :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 IE gör så jag tappar kontakten med mitt trådlösa nätverk hela tiden. Firefox funkar perfekt. Hade samma problem med mitt trådlösa, fast nu funkar det utan att ja slipper bli disc var 10:e minut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2006 Rätt trevlig, fast provade en beta för några månader sedan så visste ungefär hur den nya versionen skulle se ut. Stabilare dock, som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.