Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 men jag är medlem jag heter golden_mew Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon_Hunter Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 DonaldDuckGenius, Valde du också Cyndaquil i början? Perfekt träning för Cynda/Quilava är Bugsy! :) Mitt team: Quilava Lv: 30 Cyndaquil(S) Lv: 10 Charamander Lv: 9 Murkrow(S) Lv: 9 NidoranM(S) Lv: 9 Pichu Lv: 9 (S) = Shiney Jag hade ett team som va ungefär dubbellt så bra... Det går ju inte och få tillbaka sitt lösenord... Så ***** dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jag är inte medlem där än.. Ska nog bli det nu.. Vilken Pokémon ska jag börja med tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 vad är pokmon cratr för någe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Man kan visst få tillbaks sitt lösenord. Man bara skriver in sin e-mail på wiew/edit profile så får du till baks det när du glömt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 goldenmew om du behöver hjälp med att spela kan jag hjälpa du ska först trycka på login sen skriva inn lösen och användarnamn sen logga in och sen till höger ser du catch more pokemon och battle a gym och så sen tryck nånstans där och catch more pokemon betyder ju fånga mer pokemon och battle a gym utmana ett gym och det står fler grejer med jag tog bara två exempel föresten jag upprepar vad jag heter där crille93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jag är inte medlem där än.. Ska nog bli det nu.. Vilken Pokémon ska jag börja med tycker ni? Jag tycker du ska ta Cyndaquil som jag! Den är gullig och stark! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jag är inte medlem där än.. Ska nog bli det nu.. Vilken Pokémon ska jag börja med tycker ni? Jag tycker du ska ta Cyndaquil som jag! Den är gullig och stark! Jag ska också bli medlem.. Jag tar nog Cyndaquil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ta torchic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jag heter-=jedi knight=- ochhar en nålhttp://instagiber.net/smiliesdotcom/games/poke/gym1.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ta torchic Menar du mej? Hmm.. Kanske det.. Den e ju cool :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jag menade igentligen armageddon men jag tycker du ska ta den med för den är rätt så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.