Hoppa till innehåll

Var Ni Nånsin Rädda


Gäst Umbreon_Moon

Rekommendera inlägg

Gäst Szellerie

Dom tar ju inga stryptag dom våldtar ju en :lol:

 

När ni ändå snackar om Zombisarna så är dom irriterande fast jag var aldrig riktigt rädd för dom

 

Som om det vore nåt bättre :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 103
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Zombisarna och den där "hjärnsugaren" är läbbiga :unsure:

 

Just det. Den där saken i skuggtemplet. Hade helt glömt bort den. Jag kan säga att jag njöt varenda gång jag högg ner den slemmige jäveln.

 

Just nu håller jag på att spela om Ocarina of Time. f*n va kul det är alltså :)

Redigerat av Jayzmo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag spelade Legend of Zelda: Ocarina of Time första gången (jag var typ 7 år) så gjorde jag nästan på mig när Zombisarna kom, jag trodde inte att det fanns läskigare spel. Men det fick jag reda på senare...

 

Jag var ochså 7 år när jag körde Zelda Ocarina of time. Jag hade jätte högt ljud och jag skulle hämta Sun Song. Först såg jag inte Zombisarna, sen så hade jag vinklat ut ruttan så jag såg dom inte genom röken. Jag hörde bara massa mumel som fick mig lite skakis. Då hörde jag deras skrik så hoppa en genom röken och döda mig. Jag blev Skit rädd. Jag fick massa mardrömar bara för det, och det värsta är att nu sitter dom fast i huvet. Ibland kommer jag bara i håg dom sådär, och ibland kommer dom i minna drömar utan anlednig. Jag kan inte få ut dom ur mitt minne, samma sak med The Shinig. Jag har bara en svaghet för Zombisar som kommer fram plötslig och Chokerar mig.

 

Det ser ut som dom våltar en ochså, min pappa tyckte dom var det äckligaste han sätt. Stackars Link

Redigerat av Gun Guy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var liten var jag borta över helgen, när jag kom hem så hade min pappa blivit vuxen på Oot.

"Kolla hur marknaden ser ut nu!" Sa han till mig och visade alla Redeads (som vi kallade äckelpottorna). Jag blev skiträdd och det dröjde länge innan jag vågade mig in i staden utan att stänga av volymen! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

jepp, fast den där "Skelett-kungen" tycker jag är lite läskig  :visslar:

 

Du menar The Captain den stora Stalfon? Jag vart också lite rädd då jag såg han första gången men nu tycker jag bara han ser mobbad ut :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...