Gäst Umbreon_Moon Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Asså detta är dåligt, när man söker på nåt så är det samma video två ggr i rad! t ex search : pokémon pokemon 1 pokemon 1 pokemon 2 pokemon 2 etc... och i den där listan på liknande bilder visas bara bilden på dom fem första..... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 När jag söker på "pokémon" på youtube så får jag upp 20 olika filmklipp. Inget är likadant, så jag vet varken varför du får dubbletter eller bara 5 stycken som visas. Däremot är ju youtube en tjänst där användare laddar upp filmklipp själva, så det är ju inte alls konstigt ifall ett populärt klipp är uppladdat av många olika användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Har hänt mig också vid ett tillfälle att när jag söker på ngt så ligger det dubletter men det har bara hänt vid ett tillfälle så det är väl ngt problem med youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 det har slutat för mig nu oxså... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Har börjat för mig nu? när man e inne på en film och på rullnings listen där nere ihörnet? Ex. World of warcraft superbug World of warcraft superbug i am mr asshole and i smell like pee i am mr asshole and i smell like pee osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 jag sökte en gång på simpsons & fick upp typ 10 av samma film! det måste ha varit en bug eller så finns det exakt samma filmer (med lika många vievs & rating...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Det är väl Google som buggat till allt. Dom har ju ändrat Youtube designen, och funktionerna, som ni säkert märkt. Det är väl dom som inte kan hantera sidan korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 f*n ta Google, f*n ta dom till h*lvetet. jag har oxså märkt att det har börjat poppa upp såna där "Virusannonser" lite här och där på sidan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Ifall dom köper YouTube för 12 miljarder kronor så lär dom faktiskt fixa detta bättre <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Kan väl bero på att dom har lagt in tex. dubbletter på sidan och döpt dom efter samma namn. Testa sök på "Crazy frog bros" då kommer det upp kanske 10st som heter samma och innehåller samma matrial. Och om att Google köper Youtube kommer bara bli bra , eftersom att Youtube har inte haft samma möjligheter att uppdatera sidan. (pga. pengabrist). @Umbero_Moon: Kolla ditt anti-popup skydd. :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Ifall dom köper YouTube för 12 miljarder kronor så lär dom faktiskt fixa detta bättre <_< Du det var faktist aktier till ett värde av 12 miljarder. sry för OT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.