ELF Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Det är nu år 2006 och det är en del prat om vädret nu. Det beter sig lite ovanligt och det är stor skillnad i landet beroende på var man är... Första snön har nu kommit här i Järnforsen i Småland (28 oktober kl 23.30) Hur ligger det till med snön hos er? Har det börjat snöa ännu? I så fall när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Första snön 2006 kom väl runt 12-slaget på nyår skulle jag gissa på. :P Här är det fortfarande höst än så länge, den har vi inte haft så länge, troligtvis väldigt kort höst i år. Första snön kommer säkert nån gång under lovet nu, eller innan december iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Det är nu år 2006 och det är en del prat om vädret nu. Det beter sig lite ovanligt och det är stor skillnad i landet beroende på var man är... Första snön har nu kommit här i Järnforsen i Småland (28 oktober kl 23.30) Hur ligger det till med snön hos er? Har det börjat snöa ännu? I så fall när? I min stad finns inte ett ända tecken på snö, däremot har löven börjat falla på träden samt att det blir mörkt fortare utomhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) Den 20 Oktober var det snö första gången med massor med snö :D Just nu är det kanske 2 dm snö. Redigerat 28 Oktober 2006 av reXXirT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Nope, inte ett spår. Men det smyger väl sig på en bakifrån rätt som det är antar jag. (Eskilstuna) Vet inte om jag gillar det eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Jag tycker man ska vara glad för att snön ens faller över Sverige. Många på jorden har aldrig sett det och drömmer om ett riktigt snöoväder medan vi klagar på det. Snö är ju roligt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Det kom snöblandat regn idag när jag var ute så dte dröjer väl inte så länge innan det kommer bara snö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 (redigerat) enligt vädret så ska det bli snö den 31 oktober hos mig Redigerat 28 Oktober 2006 av tigerjeppe92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 28 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2006 Ingen snö i Solna. Den kommer när den kommer och när den kommer blir alla glada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Första snön i år kom runt den nittonde (i Kalix) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Ingen snö här i Blekinge. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 29 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2006 Första snön kom nångång tidigt i September. Vet inte riktigt datumet men det var inte tidigare än den tionde och inte senare än den tjugonde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.