KalphiteQ Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 (redigerat) ligger nog 0,5 dm snö på gräsmattan fast det snöade idag iallafall :P [EDIT] hehe jag gillar att vara högst upp på sidorna ^^ Redigerat 1 November 2006 av kalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Nu har det börjat snöa här i Stockholm. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Jupp, och jättekallt är det! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Igår kväll :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Det kom igår kväll hos mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Första snnön i Min stad kom i natt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Shit! Idag har det typ varit snöstorm! Det har snöat svinmycket och det är flera minusgrader. Det är ashalt på vägarna och det var längsta trafikköerna när jag skulle hem från skolan för ca en timme sen (hade öppet hus på eftermiddagen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AdaM.oo Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 i uppsala har det snöat hela dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Vaknade upp sent i middags och fick en chockerande känsla av det vita täcke som var utanför mitt fönster. =) Första snön för detta halvåret har nu kommit! (dvs första mulningarna, första snöbollsheadshotsen och första pulkafärden - som förörvrigt gick sådår :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Det kommer att komma snö här i morron också och jag vill bara säga en sak jag hatar snö!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 ÅRETS första snö kom väl på nyårsdagen, men årets första snö efter sommarn kom inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 typ igår eller nått tror jag, har inte vart hemma sen i söndags så.. de e typ 1 dm snö här ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.