KalphiteQ Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Haha okej :P Men varför kalla det julklapp då? :P jasså? tillbaka till topic nu va? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Haha okej :P Men varför kalla det julklapp då? :P En i min klass fick 10 000 kr förra året och MP4 och massa andra saker.BTT: Jag önskar mig pengar godis, och en bob det är det enda jag komit på hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Finns inget svårare än önskelistor men vad jag vet för tillfället som jag vill ha så är det: * Pengar * Present kort till sf-bokhandeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 X360 Pengar X360 Kontroll X360 Spel..=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Pengar Nintendo Wii Doom 3 Cs Source half-life 2 Heroes V (5) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 En 19 tums platskärm till min dator. Ett skönt täcke (mmmhh....) Kläder Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 En ny tv kanske inte vore fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Ett par böcker vore inte heller fel. Sen så vill jag ha en generator, vevgenerator kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 En vit jul och lite pengar typ :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Pengar och kläder bara, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Filmer, datamus, kläder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Jag önskar mig Pengar och TBC om det ine har kommit ut :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.