ajar Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Tjena, jag kan inte klistra in tecken och symboler i mitt namn på Msn, vad beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 vilken version av Msn har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Tjena, jag kan inte klistra in tecken och symboler i mitt namn på Msn, vad beror det på? Du kanske har tryckt på något som gör att du inte tillåter tecken och symboler :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Tjena, jag kan inte klistra in tecken och symboler i mitt namn på Msn, vad beror det på? det tror jag inte att jag gjort, jag vet inte ens var man går in för att ändra sådana saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Tjena, jag kan inte klistra in tecken och symboler i mitt namn på Msn, vad beror det på? Vad för tecken och symboler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Det kan vara för att du redan har för många testa radera nån . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 30 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Tjena, jag kan inte klistra in tecken och symboler i mitt namn på Msn, vad beror det på? Det är tecken som man måste slå in koder på tangentbordet för att få, till exempel "®" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Du kan bara skriva in dom som fans från början i namnet du kan inte lägga till såna som du har lagt till bland dina ikoner själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Tjena, jag kan inte klistra in tecken och symboler i mitt namn på Msn, vad beror det på? Testa en nyare verision av msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Tjena, jag kan inte klistra in tecken och symboler i mitt namn på Msn, vad beror det på? Han har den nyaste versionen redan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Tjena, jag kan inte klistra in tecken och symboler i mitt namn på Msn, vad beror det på? prova att slå in ® i notepad & kopiera & klista in i msn namnet om det inte funkar kan du skriva "hej®hej" så kanske det funkar eller så är det nått fel på den msn versionen du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 30 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2006 Kan bero på fonten du användere. Pröva en annan font och försök igen :) -------------------- Angående mitt förra inlägg , trodde det handlade om smilis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.