Xade Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jag skulle nog vara villig att dö för att min familj skulle få leva, inget annat ser jag värt att dö för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Skulle kunna dö för mitt land! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Det tror jag inte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 För fred, frihet och mänskliga rättigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Jag hade offrat mitt liv för att rädda ett annat,inte en mördares liv men vilken person som helst som inte är rent sagt elak hade jag offrat mitt liv för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Jag skulle nog vara villig att dö för att min familj skulle få leva, inget annat ser jag värt att dö för. Jag som trodde att du skulle skriva. Jag är redo att dö för att USA ska lyckas tillsvidare! Jag skulle kunna dö för fred, familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Jag skulle dö om inte fuska.se fans och World of Warcraft :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Skullek kunna dö för att se Reinfeldt dö, skulle kunna dö för George bush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 (redigerat) Jag är redo att dö för den personen som är redo att dö för mig ;) Håller verkligen med. Bra sagt Tox! När man väl tänker efter så varför ska man dö för nån egoistisk diva som inte tänker ett dugg på andra männsikor? Redigerat 7 November 2006 av 123spill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Skullek kunna dö för att se Reinfeldt dö, skulle kunna dö för George bush. Varför vill du att Reinfeldt dör för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Varför skulle man vilja dö för ett land? Jag tror inte att någon när det gäller liv och död går med på att dö för landets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Skullek kunna dö för att se Reinfeldt dö, skulle kunna dö för George bush. För att han är den äckligaste varelsen sedan Michael jackson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.