purjo Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Outsider:Det är Alphaville som har gjort orginalet! hmm..väldigt svår fråga, antingen Gigi D'Agostino-L'amor Tojours, Fort Minor-Where'd You Go, Oasis-Wonderwall eller Apocolyptica-Nothing Else Matters.fast det skulle nog få bli Apocolyptica-Nothing Else Matters.Just därför att den är så fin och bra, då skulle man få somna in rofyllt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Múm - Green Grass of Tunnel Den är lugn, fin, glad och söt. Varje gång jag lyssnar på den så känner jag mig tom, glad och utan problem. När jag lyssnat klart på den så känner jag mig lugn, tom, och det är en härlig känsla tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 Depeche Mode - Enjoy the silence Djup och skön låt... Lär ju vara bra att lära sig "Enjoy the silence", njuta av tystnaden om det nu inte skulle finnas något liv efter döden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 1 November 2006 Rapport Dela Skrivet 1 November 2006 kent -alpha lagom lång och fin text, vore najs <3 "Du torkar inombords Vad har du sagt - vad har du gjort - i förhören? Vad har du sålt för att få lindansa så långt? Du har levt på lånad tid" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag tror inte att jag skullle ha någon vidare lust till att lyssna på musik när jag håller på att dö. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 2 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Jag tror inte att jag skullle ha någon vidare lust till att lyssna på musik när jag håller på att dö. :/ Klart du vill, håll dig till ämnet istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 hmm antingen Eddie meduza - mera brännvin eller hit the road jack med ray charles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 en LOoOoOoP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Jäkligt svårt att välja ut en låt men måste jag välja en så får det nog bli: Evanesence- Whisper För att jag är smått beroende av den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 (redigerat) Edit. >.< Redigerat 20 April 2007 av Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Är man inte lite desperat att tänka på sånt här eller? Har man inget annat att göra eller? Jag skulle inte komma tanken på att få lyssna på musik innan jag dör, men det är min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Är man inte lite desperat att tänka på sånt här eller? Har man inget annat att göra eller? Jag skulle inte komma tanken på att få lyssna på musik innan jag dör, men det är min åsikt. Grejen är väl att man ska välja en låt som betyder väldigt mycket för en, har inget med döden att göra egentligen. Men man tänker till lite mer när det handlar om döden, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.