Mezox Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Hm jag tror nog att du har fel nu. Kingdra finns visst i pokemon blå. Kingdra är tyvärr nummer #230 (över #151 finns inte i blå).Om du fortfarande inte är övertygad, så tänk på hur seadra utvecklas, den ska hålla Dragon´s Scale medans man tradar den (man kan inte hålla items i blå). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Och om du fortfarande inte är övertygad,så håller jag med mezox.Seedra kan man inte använda som bra pokemon.Efftersom att vaten typer ofta är sp.sweepers ska du ha tentacuel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Har du fått super rod än. Isfåall fiskar du upp en magikarp i lv 15 fångar den och tränar den tills den utveckla. Har för mej att den inte behöver så många levlar för att utvecklas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 På 20 utvecklas den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Har du fått super rod än. Isfåall fiskar du upp en magikarp i lv 15 fångar den och tränar den tills den utveckla. Har för mej att den inte behöver så många levlar för att utvecklas. möter man inte pkmn i lvl. 40 eller 20 med super rod? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Inte i blå, röd och gul. Där kan nivån variera lite grann. Enligt mig är den bästa vattenpokémonen Vaporeon, tvåa Gyarados och trea Slowbro. Vaporeon och Slowbro är bra tankers medans Gyarados är en sweeper. Alla dom tre har mer liv än vanligt och är därför bra om man har Full Restore, Max Potion eller Hyper Potion (helar bara 200 Hp men det duger ett bra tag). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Lapras då? den är ju as kraftig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Lapras är också bra men det där var min top 3 vatten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Lapras är bäst! om jag minns rätt fångar du den över en stad i vatten (minns inte vad staden heter) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Lapras är ett pris man får av en kille när man har spöat rivalen i Saffron City. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 jag gillar poliwhirl(ingen aning om namnet numera) :P kingler och starmie då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 jag är inte så hajj på det här nya pokémonen utan kommer mer ihåg när man var yngre. Då gillade jag en liten krumilur som hete Quagsire om han fortfarande finns kvar. Kommer även ihåg typ "Poliwhirl, Mantie, Blastoys och Articuno". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg