Mezox Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Det var ett tag sen jag spelade Oot, kan någon säga hur man skaffar sig Scarcrow´s song, jag tror det var något med att man skulle bli liten någonstans, men var? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Du ska bli liten sen ska du åka till stället utanför vattentemplet Sen ska du gå till ett litet fält där står en fågelskrämma då ska du ta fram Ocarinan när du står framför sen ska du hitta på en sång som inte finns t ex vänster,höger,vänster,höger o s v tills du kommer till slutet av not raden Sen har du sången. Fast du måste komma ihåg hur den gick för den finns inte me på not listan. Och glömmer du bort den så kan du gå till baks till stället och göra en ny Och så fanns det en liknande tråd >Här< Redigerat 2 November 2006 av Mini_Sweety Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 hah det visste inte jag men tack iaf mini :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 det måste vara en speciell sång, inte vad som helst!! tror det är typ h,v,u,h,v,u,h,v h=höger v=vänster u=upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 11 November 2006 Rapport Dela Skrivet 11 November 2006 Nej, det måste inte vara nån speciell, Scarecrows Song gör man helt själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg