Hoppa till innehåll

Fuska.se Börjar Bli Lite Dött.


Amaeli
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 112
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag är ingen datornörd med tandställning, glasögon och en t-shirt med texten "Microsoft" på om du tror det, har gott om kompisar.

Bara för det, kan man väll försöka bättra sin favorit sida?

jag följer Kazens forna signatur "klaga så känns det bättre".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är ingen datornörd med tandställning, glasögon och en t-shirt med texten "Microsoft" på om du tror det, har gott om kompisar.

Bara för det, kan man väll försöka bättra sin favorit sida?

jag följer Kazens forna signatur "klaga så känns det bättre".

 

Nejdu det var inte direkt det jag misstänkte, du är snarare en tönt som tror han kan något. Riktigt j*vla arrogant utan någon som helst självdistans. :>
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och om jag skulle svara vad jag tycker om dig, så resulterar det i en varning :=)

Men seriöst, erkänn att det är oaktivt?

 

Vadå, nej? Tycker det flyter på ganska bra, men sitter man här hela dagarna är det klart det känns inaktivt eftersom folk inte är där sekunden efter och svarar på dina imbecilla inlägg.

 

Att du är rädd för en varning är väl ännu ett tecken på att du lever i en värld av pixlar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Givetvis är jag inte rädd för en varning, jag tar bara bort den om jag får den, jag vill inte förstöra tråden.

Jag kan gärna skriva i din GB vad jag tycker om dig och ditt försök att låta smart genom ord som "Imbecill" som du använt 3 gånger förut (kan intyga detta).

Om jag får komma med ett utlåtande som kanske inte hör till denna tråd men ändå, så är inte du rätta personen att komma med kommentarer som "du lever i en värld av pixlar".

Du har ändå gjort tusentals inlägg som NesseN...

Jag sitter inte här hela dagarna och om jag så gjorde det, så är det mitt problem och inget som tillhör trådens ämne.

Jag tycker det är oaktivt och istället för att få denna tråd som negativ vill jag få folk att tipsa kompisar om sidan...

Nuff said, om du vill ha en vidarediskution om att jag är en inkompetent idiot kan du ta det i min GB så vi båda slipper varningar och tråden slipper en dålig stämning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu är ju detta först och främst ett spelforum och därför är det inte så konstigt att inte medlemmar lockas hit. Hade det funnits fler underforum, så som "Mode, Mat, Littratur, Motor etc", då hade vi fått fler medlemmar. Men detta är ju ett spelforum, så tyvärr. Men jag tycker ändå att det är rätt så hyfsad aktivitet här på forumet, fast fler aktiva medlemmar skulle inte skada.

 

Alltså ärligt talat, vet du vad allmänt betyder? Mascarpone, jag är inte emot dig men.. Citrusfrukt har rätt i en sak, sitter man och surfar på fuska.se en hel dag utan och klicka bort fönstret så hur f*n tror du att folk ska svara på var ända grej? Redigerat av DonKeN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Givetvis är jag inte rädd för en varning, jag tar bara bort den om jag får den, jag vill inte förstöra tråden.

Jag kan gärna skriva i din GB vad jag tycker om dig och ditt försök att låta smart genom ord som "Imbecill" som du använt 3 gånger förut (kan intyga detta).

Om jag får komma med ett utlåtande som kanske inte hör till denna tråd men ändå, så är inte du rätta personen att komma med kommentarer som "du lever i en värld av pixlar".

Du har ändå gjort tusentals inlägg som NesseN...

Jag sitter inte här hela dagarna och om jag så gjorde det, så är det mitt problem och inget som tillhör trådens ämne.

Jag tycker det är oaktivt och istället för att få denna tråd som negativ vill jag få folk att tipsa kompisar om sidan...

Nuff said, om du vill ha en vidarediskution om att jag är en inkompetent idiot kan du ta det i min GB så vi båda slipper varningar och tråden slipper en dålig stämning.

 

Wow, jag har använt ett ord tre gånger förut. Skulle det där vara en diss eller?

Vem bryr sig om jag gjort tusentals inlägg, det tar ju inte direkt lång tid att skriva ett inlägg. Om jag har varit medlem i tre år (vilket den här användaren har varit, snart) Och har skrivit ca 6000 inlägg. Det blir väl 2000 inlägg per år, eller hur? Vilket är ungefär 5 och ett halvt inlägg om dagen i tre år. Det kanske tar 30 sekunder till en minut att skriva ett 'vanligt' inlägg. Shit, fem-tio minuter varje dag!

Tänk vad vanlig mattematik kan göra, puss.

 

Tråden är väl redan negativ från början? Och varför kan vi inte diskutera här?

 

Det är liksom inte så mycket att snacka om, en tråd kommer ändå inte göra någon skillnad. Mycket snack, lite action helt enkelt. j*vla politiker, direktaktion är väl det enda rätta om något sånt här ska gå igenom? Ut själv, tipsa dina vänner istället för att gnälla på forumet i sig. Trots att det är en dum idé, för jag tycker det är aktivit nog, finns alltid inlägg att svara på om man vill.

Redigerat av citrusfrukt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker fuska.se har varit ganska dött en längre tid, det har i stort sett varit likadant sedan jag registrerade mig någon gång 2004 det är fortfarande samma trådar som gnatas runt och de flesta av medlemarna som syns här är samma som då.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...