Hoppa till innehåll

Cosplay

Girafariglove

Rekommendera inlägg

Vilka va där???? Ok inte jag men min kompis va där Martina(utklädd till Akabane-san). Hon mötte några som va utklädda till andra ur Getbackers. O av alla cosplayarna gillade jag bäst "L", "Captain Jack Sparrow" o "Akabane".

Ska va med nästa år tänkte jag o undrar hur det e på Upcon?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Uppcon med två "P" ._.

Sorry kunde inte låta bli :P

Jaja, jag var där och hade den bästa helgen i mitt liv tror jag. Folket var jätte trevliga och öppna, mötte några nya vänner. Här kanske en viss bit av en text kan hoppa in: "I got some friends, some that I hardly know, but we had some time that I would't trade for the world"

Stämmer exakt, saknar alla som jag träffade där så mycket, speciellt bc-gansters >:3

Alla Bc medlemar jag träffade där var underbara, hihi Yaoi 4 -ever xD Har ganska många söta bilder på folket där. Tog över 200 bilder.

Tror att jag fick mer kramar där än jag fått i hela mitt liv, till och med av jätte söta killar :3

Gjorde en dikt men vill inte visa den eftersom den är på engelska och stavar väl inte speciellt bra ^^'

Men det är absolut värt att gå på Uppcon, även om man åker själv så behöver man inte vara rädd för att bli utstött, man hittar vänner och folk som vill hjälpa en. De flesta är roliga och skrattar med en, säger inte att du inte får vara med. Ska dit nu till våren på Uppcon 08 (det var Uppcon07 13 oktober till 15 oktober).

Redigerat av wildwolf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var där ;D ... Mitt första Uppcon, om jag åker dit nån mer gång så tror jag nästa gång skulle bli bättre, men jag hade kul. ^^;

Jag sov på Linnéskolan. Jag tyckte lilla Link var urgullig! xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...