Girafariglove Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 Vilka va där???? Ok inte jag men min kompis va där Martina(utklädd till Akabane-san). Hon mötte några som va utklädda till andra ur Getbackers. O av alla cosplayarna gillade jag bäst "L", "Captain Jack Sparrow" o "Akabane". Ska va med nästa år tänkte jag o undrar hur det e på Upcon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 2 November 2006 Rapport Dela Skrivet 2 November 2006 (redigerat) Uppcon med två "P" ._. Sorry kunde inte låta bli :P Jaja, jag var där och hade den bästa helgen i mitt liv tror jag. Folket var jätte trevliga och öppna, mötte några nya vänner. Här kanske en viss bit av en text kan hoppa in: "I got some friends, some that I hardly know, but we had some time that I would't trade for the world" Stämmer exakt, saknar alla som jag träffade där så mycket, speciellt bc-gansters >:3 Alla Bc medlemar jag träffade där var underbara, hihi Yaoi 4 -ever xD Har ganska många söta bilder på folket där. Tog över 200 bilder. Tror att jag fick mer kramar där än jag fått i hela mitt liv, till och med av jätte söta killar :3 Gjorde en dikt men vill inte visa den eftersom den är på engelska och stavar väl inte speciellt bra ^^' Men det är absolut värt att gå på Uppcon, även om man åker själv så behöver man inte vara rädd för att bli utstött, man hittar vänner och folk som vill hjälpa en. De flesta är roliga och skrattar med en, säger inte att du inte får vara med. Ska dit nu till våren på Uppcon 08 (det var Uppcon07 13 oktober till 15 oktober). Redigerat 3 November 2006 av wildwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Jag var på uppcon, måste säga att det var lika roligt som vanlig. Mina favorit cosplayers måste nog ha varit, Kurogane och Suigin Tou. Uppcon är riktigt trevligt allt är bra planerat och det är alltid en bra stämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Cosplay verkar vara fett konstigt. Vad är grejen med det hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Ha kul (; Har varit på Uppcon förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Vad är det för något egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 3 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Det e en hel helg ämnad för manga o anime fantaster. Cosplay är ungefär som lajv fast figurerna e bestämda utefter de serier man gillar som Nairuto, Getbackers m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Aha det. Min syrra va där med ett par kompisar. Själv har jag nog ingen lust att åka dit :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Jag var där ;D ... Mitt första Uppcon, om jag åker dit nån mer gång så tror jag nästa gång skulle bli bättre, men jag hade kul. ^^; Jag sov på Linnéskolan. Jag tyckte lilla Link var urgullig! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 6 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Verkligen :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Tyckte Jack Sparrow var cool ^^ Älskade Naruto X Sasuke x3 Man träffade så många nya kompisar där att det går inte hålla reda på alla, en tjej påstår sig skakat hand och karamat mig, men minns henne överhuvudtaget inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 6 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 (redigerat) Vem var hon utklädd till??? Som ja skrev i första inlägget så ska ja va me nästa år. Ska klä ut min till Nami från One piece. Hon e sååååå cool :evil: Nån som vet hur Namis nya tatuering ser ut? Redigerat 6 November 2006 av Girafariglove Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.