Gäst Kabby Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Jag har sett dne nu, världens bästa komedi! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 Mm, helt klart den roligaste filmen just nu asså... :D Måste ses! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 19 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2007 den är nog en av de roligaste filmerna genom tiderna ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 22 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2007 Ska se den..:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 det är den bästa komedi film jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 den mest överskattade filmen jag sett. seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 den mest överskattade filmen jag sett. seriöst. asså shit. äntligen en själsfrände >_>. den e FETT overrated... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 Hurdan humor har ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 24 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2007 den e bäst :P sett den 2ggr först me 3 kompisar sen ville nåra andra se den så hängde ja me igen :P skrattade lika mycket andra gången... =p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
citrusfrukt Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 (redigerat) Hurdan humor har ni då? Den bra sorten, såklart. Det är mest tragiskt att se på hur idiotiska jänkarna är, inte roligt. Redigerat 25 Februari 2007 av citrusfrukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Humor har varit avtrubbat på mig (typ som våld i spel) jag hade inte skrattat åt humor på aslänge innan jag såg filmen! Very nice, how much? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 24 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Bra men överskattad måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.