Krle Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Tja hur gör man en egen banna aså jag menar som typ de_dust eller sånt där??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Tja hur gör man en egen banna aså jag menar som typ de_dust eller sånt där??? Det finns ett program som heter Valve hammer där du gör banor. Sök på google efter valve hammer så kanske du hittar det. Ett tips är att skaffa en guide, för det är ganska avancerat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 valve hammer ingår väl i sdk:n? kanske e helt ute å cyklar men man brukar kunna ladda ner den gratis via steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 1. Man lär sig stava BaNa 2. Man googlar efter Valve Hammer Edition 3. Du laddar ner det från en sida (ej olagligt) 4. Du hittar en guide 5. rock N roll! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 9 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 taack nu laddade jag ner den fattar inte vad man ska göra hjääälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 12 November 2006 Rapport Dela Skrivet 12 November 2006 Googla efter en guide då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PUR4FAX Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 tror inte att det finns några guider om det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krle Skrivet 17 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 (redigerat) vad ska jag göra då [ heelp mee] haha Redigerat 17 November 2006 av Krle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Grimsen_89 Skrivet 18 November 2006 Rapport Dela Skrivet 18 November 2006 Hur svårt är det att googla? Kolla här och bli helt magisk bland tomtar och troll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
habit Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Sry men jag börjar bli trött på alla som frågar "Hur går man en cs bana?!?!?!??!!??!" och tror att det är jätteenkelt. Ska bara säga att om du vill göra en bana som de_dust, då har du inte liite att lära grabben. Titta på banorna som följer med i vmf format i SDK:en och lär dig därifrån efter att du kan baserna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 om du ska lära dig att skapa en bana som de_dust, får du nog sätta dig vid datorn leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. i ca 6 månader.. sedan träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna i yttligare 6 månader.. då kommer du att kunna göra en ungeför lika bra bana som de_dust.. OBS. Då menar jag att du måste sitta vid datorn och göra detta hela tiden VARJE DAG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Och det värkar vara väldigt svårt!!!! Jag skulle inte ens tänka tanken att skapa en bana... Värkar trist.. (fasten jag har tänkt tanken att skapa en bana om min skola haha,,, De_eneskola) Ne men googla en guide eller nåt... Eller dra en random och klicka överallt så inser du att du inte åstadkommer någonting... Eller lyssna på Vitdom och hamna på sjukan för hjärnblödning :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg