Hoppa till innehåll

Hur Gör Man En Egen Cs Banna


Krle
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 4 veckor senare...

Sry men jag börjar bli trött på alla som frågar "Hur går man en cs bana?!?!?!??!!??!" och tror att det är jätteenkelt. Ska bara säga att om du vill göra en bana som de_dust, då har du inte liite att lära grabben. Titta på banorna som följer med i vmf format i SDK:en och lär dig därifrån efter att du kan baserna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

om du ska lära dig att skapa en bana som de_dust, får du nog sätta dig vid datorn leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. leta. i ca 6 månader.. sedan träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna träna. träna i yttligare 6 månader.. då kommer du att kunna göra en ungeför lika bra bana som de_dust.. OBS. Då menar jag att du måste sitta vid datorn och göra detta hela tiden VARJE DAG.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och det värkar vara väldigt svårt!!!!

Jag skulle inte ens tänka tanken att skapa en bana... Värkar trist.. (fasten jag har tänkt tanken att skapa en bana om min skola haha,,, De_eneskola)

Ne men googla en guide eller nåt... Eller dra en random och klicka överallt så inser du att du inte åstadkommer någonting...

Eller lyssna på Vitdom och hamna på sjukan för hjärnblödning :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...