housemaster Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 ok :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jag har 3 års Game-Maker erfarenhet! Jag kan bara med jag har reggade GM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 OK OK har fattat att det e många som vill vara med men dom som har skrivit inlägg med idéer hittills får vara med vi ska tillsammans skapa ett mmorpg spel eller något så vi kan inte vara fler som joinar detta lilla "företag" (eller vad f*n man nu ska kalla det) MMORPG betyder Massive Multiplayer Online Role Playing Game. Tycker vi ska göra ett MMORPG, men vi kan göra det annorlunda än alla andra MMORPG:s på något sätt, t ex det kan vara i framtiden. JO men det går typ att ha blandat bakåt i tiden och framtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 (redigerat) företags namns förslag: framevision ska göra ett simpelt sheet som vi kan ha i beta Redigerat 7 November 2006 av housemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 7 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 klart. alla andra får lägga till saker eller påpeka något grafiskt fel alla andra kan få göra sheet som kan var andvändbara ps detta är beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Jag kan ju säga såhär att man behöver koda lite på bilderna om det ska vara scrollning och så den behöver man en .Dll och man ska kunna GML vilket jag inte har lärt mig än.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 MMORPG spel.. har addat dej på msn men du är ju aldrig inne Har inte gjort så mycket en för jag väntar på att du ska vara på msn... så att de inte bara jag som ska bestämma hur skälva sidan ska de ut.. du får säga vilka färger du vill ha på sidan osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
housemaster Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 jag vet att det måste kodas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jagkallassampa Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 (redigerat) kan gärna va mede kan typ göra ett fult intro eller sådant! altså inte fult då men.. Redigerat 8 November 2006 av Jagkallassampa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zenso Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 (redigerat) företags namns förslag: framevision ska göra ett simpelt sheet som vi kan ha i beta Snyggt namn tycker jag faktist ska deta bli ett litet företag :cool: Jag kan vara lite allt möjligt föresten! :lol: Om det är ok? :meddum: Redigerat 8 November 2006 av Simonboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 FrumRats <--- Namn kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.