Gäst Twisted Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Jag vill inte vara med, kommer det vara mycket naket så är det möjligt att jag ändrar mig. HaHaHaHa :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 24 November 2006 Rapport Dela Skrivet 24 November 2006 Hmm? Det kan tolkas på 2 olika sätt.. Antingenn är du inte med ifall det blir för mkt naket!? Eller så är du med om det blir mkt naket!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twisted Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 Hmm? Det kan tolkas på 2 olika sätt.. Antingenn är du inte med ifall det blir för mkt naket!? Eller så är du med om det blir mkt naket!? Inget av dom. Jag e med i vilket fall. ;) Fast ifall det är naket eller ej förbättrar ju inte sammhället att jobba i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 (redigerat) jag kan hjälpa till med allt om jag får vara med, MEN! hoppas detta blir en sak som blir av och inte som alla andra 99 procent av desssa personal samlingarl Redigerat 29 November 2006 av Andreasswf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snowball Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 för sent har redan ångrat mejj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.